Allah-ın ismi azam (büyük isim) dairesi - Sayfa 6 - Havas Okulu
 

Go Back   Havas Okulu > Havas ilmi & Gizli ilimler > Vefk & Tılsım

Acil işlemleriniz için instagram: @HavasOkulu
Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Stil
  #51  
Alt 12.07.23, 08:36
Daimi Üye
 
Üyelik tarihi: 17.07.22
Bulunduğu yer: Hiçlik
Mesajlar: 2,528
Etiketlendiği Mesaj: 57 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Alıntı:
nar50sin Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
allah razı olsun dairenin içindeki fatiha suresinin,,, İyyâke na’budu ve iyyâke nestaîn kısmı yok 137 allah lafzı var,,4 büyük melegin isimleri yanlış yere yazılmış...bide senin bu kaynakta azimeti varmı
olmaz olurmu halveti bile var

__________________
Son saatinde olmadığının garantisi nedir?
Alıntı ile Cevapla
  #52  
Alt 12.07.23, 09:18
Daimi Üye
 
Üyelik tarihi: 17.07.22
Bulunduğu yer: Hiçlik
Mesajlar: 2,528
Etiketlendiği Mesaj: 57 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Alıntı:
nar50sin Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
allah razı olsun dairenin içindeki fatiha suresinin,,, İyyâke na’budu ve iyyâke nestaîn kısmı yok 137 allah lafzı var,,4 büyük melegin isimleri yanlış yere yazılmış...bide senin bu kaynakta azimeti varmı
hangi daire doğru bilmiyorum yapmadan önce istihareye yatmak en iyisi olucaktır

__________________
Son saatinde olmadığının garantisi nedir?
Alıntı ile Cevapla
  #53  
Alt 16.07.23, 13:54
Üye
 
Üyelik tarihi: 05.05.23
Bulunduğu yer: Gebze / Kocaeli
Mesajlar: 75
Etiketlendiği Mesaj: 0 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Alıntı:
Lyqus Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
hangi daire doğru bilmiyorum yapmadan önce istihareye yatmak en iyisi olucaktır
Güzel fikir. Ancak bendeki kaynakta yazar şöyle bire uygulama yapmış. kendi elindeki, kendi edindiği tecrübeler, denedikleri ecrübe etiklerini, diğer alimlerden aldıkalarını da yer yer paylaşmış. paylaşımlarda belirtmiş. bazen aynı vefk olduğunu ancak hazırlayan alimlerin farklı amaç ve netice elde etmek için farklı yoldan hesap yaptığından dolayı vefkler arasında fark olduğunu. bu nedenle de vefklerin farklı olduğunu, farklı göründüğünü aslen aynı vefk olduğunu bu sebeb ilede her ikisinin de doğru olduğunu, her iki vefkide kulanmanın doğru olduğunu, isteyenlerin her ikisinide aynı anda yapıp kullanabileceğini belirtmiş.

bir iki yerde de biz vefki şu sebeble yaptık. bazı alimler başka bir bu sebeb ile yaptıkları için vefkler farklı hesaplanmış ve bizim yaptığımızdan farklı şeklinde yapmışlardır diyerek belirtmiştir.

Benim anladığım yapılan amaca, işleve, elde edilecek neticeye göre hesap şekli , yazılışı, sayları, yazıları değişebiliyor. bu nedne le hiç birine yanlış demek doğru olmaz sanırım. Etki edeceği, fayda sağlayacağı, eklenen özelliklerde ki farklılıklar nedeni ile arada farklar oluşuyor sanırım.

Basit bir örnek verirsem kendimden. Gümüş yüzük yaptırdım kendime. üzerine lazerle ismi azam " Allah " Lafzai şerifini yazdrııp, bir kaçda vefk yaptırdım. bir vefki " Allah " lafsının altına yüzüğün üstüne yaptırdım. yanlara da Parmağı dönen halka üzerine iki taraflı ikişer vefk yaptırıdım. eğer tek bir sempo, hatem, yada tek bir vefk ile hepsini yapabilseydim tek defada hepsini birleştirir tek vefk yaptırırdım üstüne. buna ilmim olmadığından bu yolu seçtim. yaptıklarımı kendi aklıam gelen, kişilik , karakterimin etkisi ile bulunduğum ortamlar doğrutusunda ihtiyacım olduğunu, olabileceğini düşündüğüm şeyleri yaptım kısaca.
İlmim olsa idi dediğim gibi tek vefk olarak toplar tek vefkle yapardım.

sanırım ismi azam dairesi ni yapan farklı alimlerde farklı düşündüklerinden kaynaklı farklı farlı hesaplar yapıp bazı farklar koymuş olabilirler kendilerinin düşünce, ilim ve akıllarına gelen özellkilere göre.

Alıntı ile Cevapla
  #54  
Alt 16.07.23, 14:38
ulucayto - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Vefali
 
Üyelik tarihi: 07.08.22
Bulunduğu yer: bir çok yerde
Mesajlar: 4,185
Etiketlendiği Mesaj: 223 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Alıntı:
fuumaster Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Güzel fikir. Ancak bendeki kaynakta yazar şöyle bire uygulama yapmış. kendi elindeki, kendi edindiği tecrübeler, denedikleri ecrübe etiklerini, diğer alimlerden aldıkalarını da yer yer paylaşmış. paylaşımlarda belirtmiş. bazen aynı vefk olduğunu ancak hazırlayan alimlerin farklı amaç ve netice elde etmek için farklı yoldan hesap yaptığından dolayı vefkler arasında fark olduğunu. bu nedenle de vefklerin farklı olduğunu, farklı göründüğünü aslen aynı vefk olduğunu bu sebeb ilede her ikisinin de doğru olduğunu, her iki vefkide kulanmanın doğru olduğunu, isteyenlerin her ikisinide aynı anda yapıp kullanabileceğini belirtmiş.

bir iki yerde de biz vefki şu sebeble yaptık. bazı alimler başka bir bu sebeb ile yaptıkları için vefkler farklı hesaplanmış ve bizim yaptığımızdan farklı şeklinde yapmışlardır diyerek belirtmiştir.

Benim anladığım yapılan amaca, işleve, elde edilecek neticeye göre hesap şekli , yazılışı, sayları, yazıları değişebiliyor. bu nedne le hiç birine yanlış demek doğru olmaz sanırım. Etki edeceği, fayda sağlayacağı, eklenen özelliklerde ki farklılıklar nedeni ile arada farklar oluşuyor sanırım.

Basit bir örnek verirsem kendimden. Gümüş yüzük yaptırdım kendime. üzerine lazerle ismi azam " Allah " Lafzai şerifini yazdrııp, bir kaçda vefk yaptırdım. bir vefki " Allah " lafsının altına yüzüğün üstüne yaptırdım. yanlara da Parmağı dönen halka üzerine iki taraflı ikişer vefk yaptırıdım. eğer tek bir sempo, hatem, yada tek bir vefk ile hepsini yapabilseydim tek defada hepsini birleştirir tek vefk yaptırırdım üstüne. buna ilmim olmadığından bu yolu seçtim. yaptıklarımı kendi aklıam gelen, kişilik , karakterimin etkisi ile bulunduğum ortamlar doğrutusunda ihtiyacım olduğunu, olabileceğini düşündüğüm şeyleri yaptım kısaca.
İlmim olsa idi dediğim gibi tek vefk olarak toplar tek vefkle yapardım.

sanırım ismi azam dairesi ni yapan farklı alimlerde farklı düşündüklerinden kaynaklı farklı farlı hesaplar yapıp bazı farklar koymuş olabilirler kendilerinin düşünce, ilim ve akıllarına gelen özellkilere göre.
"Benim anladığım yapılan amaca, işleve, elde edilecek neticeye göre hesap şekli , yazılışı, sayları, yazıları değişebiliyor. bu nedne le hiç birine yanlış demek doğru olmaz sanırım. Etki edeceği, fayda sağlayacağı, eklenen özelliklerde ki farklılıklar nedeni ile arada farklar oluşuyor sanırım. "

benzer neden bir çok vefk var diye bir soru olsa cevabın doğru olur

lakin vefkin çizimi saati buhuru mürekkebi kısacası hacete yonelik bir çok çeşit hazırlaması olsada vefkin usulu uuylmazsa çalışmaz yada tesiri olmaz buda bierebir aynısını yazmak netice alamazsın

misal 3 lü 4 lü 5 li vefklerde o kutucuklarıdaki sayı yada esmalar belli bir sırayla yazılır hacete yonleik değişiklik olsada soldan sağa doldurayım
hemen cik çizgileride kafama göre atayımla falanla olmaz

fakat yüksek ilim sahipleri tek çizgi ilede verdikleri enerji ile görevliyle tam tesir aldırtabiliyorlar kurşun kalemle bile yazılsa olay bilglelikde ve takvada yatıyor

cahil olanlar çoğu zaman netice alamaz

"Basit bir örnek verirsem kendimden. Gümüş yüzük yaptırdım kendime. üzerine lazerle ismi azam " Allah " Lafzai şerifini yazdrııp, bir kaçda vefk yaptırdım. bir vefki " Allah " lafsının altına yüzüğün üstüne yaptırdım. yanlara da Parmağı dönen halka üzerine iki taraflı ikişer vefk yaptırıdım. eğer tek bir sempo, hatem, yada tek bir vefk ile hepsini yapabilseydim tek defada hepsini birleştirir tek vefk yaptırırdım üstüne. buna ilmim olmadığından bu yolu seçtim. yaptıklarımı kendi aklıam gelen, kişilik , karakterimin etkisi ile bulunduğum ortamlar doğrutusunda ihtiyacım olduğunu, olabileceğini düşündüğüm şeyleri yaptım kısaca.
İlmim olsa idi dediğim gibi tek vefk olarak toplar tek vefkle yapardım."

fotokopi lazer vb çalışmalarda çok az tesir olur orneğide bi o kadar çok....

kafaya göre korunma rızık şifa o bu diye yapılmaz aslında icazet alınırsa zaten tek vefkde bir kaç şey toparlanabilsede zor

o yüzden vefk ler karışık ve bilgin olsada manevi belli şeylere mazhar olmayan faidesini pek göremez... benim şahsi fikirlerim boyle

__________________

- Kul ne der Mevla ne der acep
Alıntı ile Cevapla
  #55  
Alt 16.07.23, 20:35
Daimi Üye
 
Üyelik tarihi: 17.07.22
Bulunduğu yer: Hiçlik
Mesajlar: 2,528
Etiketlendiği Mesaj: 57 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Alıntı:
fuumaster Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Güzel fikir. Ancak bendeki kaynakta yazar şöyle bire uygulama yapmış. kendi elindeki, kendi edindiği tecrübeler, denedikleri ecrübe etiklerini, diğer alimlerden aldıkalarını da yer yer paylaşmış. paylaşımlarda belirtmiş. bazen aynı vefk olduğunu ancak hazırlayan alimlerin farklı amaç ve netice elde etmek için farklı yoldan hesap yaptığından dolayı vefkler arasında fark olduğunu. bu nedenle de vefklerin farklı olduğunu, farklı göründüğünü aslen aynı vefk olduğunu bu sebeb ilede her ikisinin de doğru olduğunu, her iki vefkide kulanmanın doğru olduğunu, isteyenlerin her ikisinide aynı anda yapıp kullanabileceğini belirtmiş.

bir iki yerde de biz vefki şu sebeble yaptık. bazı alimler başka bir bu sebeb ile yaptıkları için vefkler farklı hesaplanmış ve bizim yaptığımızdan farklı şeklinde yapmışlardır diyerek belirtmiştir.

Benim anladığım yapılan amaca, işleve, elde edilecek neticeye göre hesap şekli , yazılışı, sayları, yazıları değişebiliyor. bu nedne le hiç birine yanlış demek doğru olmaz sanırım. Etki edeceği, fayda sağlayacağı, eklenen özelliklerde ki farklılıklar nedeni ile arada farklar oluşuyor sanırım.

Basit bir örnek verirsem kendimden. Gümüş yüzük yaptırdım kendime. üzerine lazerle ismi azam " Allah " Lafzai şerifini yazdrııp, bir kaçda vefk yaptırdım. bir vefki " Allah " lafsının altına yüzüğün üstüne yaptırdım. yanlara da Parmağı dönen halka üzerine iki taraflı ikişer vefk yaptırıdım. eğer tek bir sempo, hatem, yada tek bir vefk ile hepsini yapabilseydim tek defada hepsini birleştirir tek vefk yaptırırdım üstüne. buna ilmim olmadığından bu yolu seçtim. yaptıklarımı kendi aklıam gelen, kişilik , karakterimin etkisi ile bulunduğum ortamlar doğrutusunda ihtiyacım olduğunu, olabileceğini düşündüğüm şeyleri yaptım kısaca.
İlmim olsa idi dediğim gibi tek vefk olarak toplar tek vefkle yapardım.

sanırım ismi azam dairesi ni yapan farklı alimlerde farklı düşündüklerinden kaynaklı farklı farlı hesaplar yapıp bazı farklar koymuş olabilirler kendilerinin düşünce, ilim ve akıllarına gelen özellkilere göre.
ya şimdi alimlerin ne yazdığının önrmi yok onlarda bilek var yani o 1 yazar nurundan ağır gelir taşıyamazsın sen 1000 yazarsın o 1 etmez bileğin verdiği kuvvetten dolayı farklıda yazsalar yine farkedilecek kadar güç kaybı olmuyor

yada dier mevzu mesela bir kişiye rızık için rezzak esması vefki yapılacak yazılması için rezzak esmasının 40-50 alternatif vefkini yapabilirim önemli olan optimum verim alınacağı bulmak hadi hangi vefki yapıcağını çözdün peki hazır tablolardan bunu yapmak mümkün ancak rezzag esması doğru esmamı belki gani esması kişinin enerjisine daha yatkın bunu görmek göz gerektirir o gözde herkeste olmaz buyüzden değişimler çok oluyor



yazdığın yüzük konusunda benim akıl vermek haddime değil burda bana akıl veren hocaların tavsiyesini ileteyim size. Yüzük gün boyu elimizden belden aşşağıya tutmamak ve tuvalete giderken çıkarmak icab ediyor buyüzden çok sağlıklı tercih olarak bakmıyorum ben

__________________
Son saatinde olmadığının garantisi nedir?
Alıntı ile Cevapla
  #56  
Alt 18.07.23, 00:20
Üye
 
Üyelik tarihi: 05.05.23
Bulunduğu yer: Gebze / Kocaeli
Mesajlar: 75
Etiketlendiği Mesaj: 0 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Alıntı:
ulucayto Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
"Benim anladığım yapılan amaca, işleve, elde edilecek neticeye göre hesap şekli , yazılışı, sayları, yazıları değişebiliyor. bu nedne le hiç birine yanlış demek doğru olmaz sanırım. Etki edeceği, fayda sağlayacağı, eklenen özelliklerde ki farklılıklar nedeni ile arada farklar oluşuyor sanırım. "

benzer neden bir çok vefk var diye bir soru olsa cevabın doğru olur

lakin vefkin çizimi saati buhuru mürekkebi kısacası hacete yonelik bir çok çeşit hazırlaması olsada vefkin usulu uuylmazsa çalışmaz yada tesiri olmaz buda bierebir aynısını yazmak netice alamazsın

misal 3 lü 4 lü 5 li vefklerde o kutucuklarıdaki sayı yada esmalar belli bir sırayla yazılır hacete yonleik değişiklik olsada soldan sağa doldurayım
hemen cik çizgileride kafama göre atayımla falanla olmaz

fakat yüksek ilim sahipleri tek çizgi ilede verdikleri enerji ile görevliyle tam tesir aldırtabiliyorlar kurşun kalemle bile yazılsa olay bilglelikde ve takvada yatıyor

cahil olanlar çoğu zaman netice alamaz

"Basit bir örnek verirsem kendimden. Gümüş yüzük yaptırdım kendime. üzerine lazerle ismi azam " Allah " Lafzai şerifini yazdrııp, bir kaçda vefk yaptırdım. bir vefki " Allah " lafsının altına yüzüğün üstüne yaptırdım. yanlara da Parmağı dönen halka üzerine iki taraflı ikişer vefk yaptırıdım. eğer tek bir sempo, hatem, yada tek bir vefk ile hepsini yapabilseydim tek defada hepsini birleştirir tek vefk yaptırırdım üstüne. buna ilmim olmadığından bu yolu seçtim. yaptıklarımı kendi aklıam gelen, kişilik , karakterimin etkisi ile bulunduğum ortamlar doğrutusunda ihtiyacım olduğunu, olabileceğini düşündüğüm şeyleri yaptım kısaca.
İlmim olsa idi dediğim gibi tek vefk olarak toplar tek vefkle yapardım."

fotokopi lazer vb çalışmalarda çok az tesir olur orneğide bi o kadar çok....

kafaya göre korunma rızık şifa o bu diye yapılmaz aslında icazet alınırsa zaten tek vefkde bir kaç şey toparlanabilsede zor

o yüzden vefk ler karışık ve bilgin olsada manevi belli şeylere mazhar olmayan faidesini pek göremez... benim şahsi fikirlerim boyle


Dostum konu dallanıp budaklandı biraz. şimdi yüzük örneğini verdim ama yüzüğü şerefi şemsde yazdırdım lazerciye. o bunu bilmiyor ama biraz muıhabbet biraz elindeki iş bitsin acelesi yok. bir çayımı iç bi çay ısmarlıyım verasire vesaire sonra sırada benmi varım. ben elimden geldiğinde böyle şeylere dikat ediyorum. yazılan zaman. yazılma anı çevrenin temizliği, abdestli olmak vesaire vesaire havas yapım kurallarının tümüne uymak, halis niyetli olmak, uygun zamanda yapmak, kamil diyebileceğim bir itikad ve inançla yapmak şartlarıdır. havas kurallarında herhangi biri eksik olur , tam olmaz , yada kalpte tereddüt varsa boşuna kimse uğraşmasın. aynen kardeşimizin dediği gibi hiç bir etkisi, faydası olmaz süsten başka.

buna şöyle bir örnek daha vereceğim. Bekar bir arkadaşım hayırlı bir nasip bulamıyor. Dedi " yardım et sen bişiler biliyorsun. faydası olur belki. " hemen anında azarladım onu samimiyetime dayanarak. dedim ki " senin kurandan, kuranda verilen ilimlerden şüphen mi var " " daha önce kurtardım seni musallatından, faydasını gördün inkar mı ediyorsun. " hemen kendini topladı. içinden de olsa şüphe etmemesini sağladım birazcık. ardından yaptık bişiler kitaplarda bulduğumuz, denenmiş olandan. kısa sürede hayırlı bir nasip buldu. şuan nişanlılar. anlık gelip geçici bir tereddüt bile bozulmaısna yapılanın fayda sağlamamasına neden olur. Anlattığınız birinin hadi ordan olmaz demesi bile etkili olabiliyor bazen benim gördüğüm. buna şöyle bir örnek vereyim. hayırlı rüya gördünüz ise kimseye anlatmayın. bozulmasın. sadece ama sadece kamil bir kalbe sahip asla kötüye yorumlamıycak, iyiye yorumlayıp iyi sonuç çıkarabilicek, ilmi olan rüya tabiri yapabilecek birine anlatınız mümkünse. Bu kişi asla kalbinden kötü yorum geçirmemeli. bunada ancak ve ancak icazet yolu ila Allah tarafından kendine kamil bir kalp diye yorumlayacağım, kalbine sahip çıkıp asla kalbinden kötü yorum geçirmeyen , geçmesine izin vermeyen biri olmalıdır. ruya tabiri kitapları ile rüya yorumu olmaz. yoksa öyle biri çevrenizde sırrınız sizde kalsın. ağer kötü , şüpheli rahmani olmayan bir rüya ise o size söyler zaten herkese anlat rüyanı, bozulsun diye...

Alıntı ile Cevapla
  #57  
Alt 18.07.23, 00:28
Üye
 
Üyelik tarihi: 05.05.23
Bulunduğu yer: Gebze / Kocaeli
Mesajlar: 75
Etiketlendiği Mesaj: 0 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Alıntı:
Lyqus Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
ya şimdi alimlerin ne yazdığının önrmi yok onlarda bilek var yani o 1 yazar nurundan ağır gelir taşıyamazsın sen 1000 yazarsın o 1 etmez bileğin verdiği kuvvetten dolayı farklıda yazsalar yine farkedilecek kadar güç kaybı olmuyor

yada dier mevzu mesela bir kişiye rızık için rezzak esması vefki yapılacak yazılması için rezzak esmasının 40-50 alternatif vefkini yapabilirim önemli olan optimum verim alınacağı bulmak hadi hangi vefki yapıcağını çözdün peki hazır tablolardan bunu yapmak mümkün ancak rezzag esması doğru esmamı belki gani esması kişinin enerjisine daha yatkın bunu görmek göz gerektirir o gözde herkeste olmaz buyüzden değişimler çok oluyor



yazdığın yüzük konusunda benim akıl vermek haddime değil burda bana akıl veren hocaların tavsiyesini ileteyim size. Yüzük gün boyu elimizden belden aşşağıya tutmamak ve tuvalete giderken çıkarmak icab ediyor buyüzden çok sağlıklı tercih olarak bakmıyorum ben

Tavsiye ve yorumların tamamen doğru. asla necis yada necaset olma ihtimali olan bir şeyin bulaşma temas etme riski ile karşılaştırmaman , gerektiğinde çıkarıp gömlek cebine koyman gerek takıyorsan. şunuda yapabilirsin, gömlek cebinde içten çatal iğne ile tutturup yada iple bağlayıp sadece gerek gördüğünde takmayı yada kolye gibi iple boynuna takmayı tercihte edebilirsin. o yaptğın şeyin yüzükte olma, yada gümüş üstünde olma şartı yada parmağa takılı olma şartı olup olmadığına da bağlı tabi.

Alıntı ile Cevapla
  #58  
Alt 18.07.23, 00:39
Daimi Üye
 
Üyelik tarihi: 17.07.22
Bulunduğu yer: Hiçlik
Mesajlar: 2,528
Etiketlendiği Mesaj: 57 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Alıntı:
fuumaster Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Tavsiye ve yorumların tamamen doğru. asla necis yada necaset olma ihtimali olan bir şeyin bulaşma temas etme riski ile karşılaştırmaman , gerektiğinde çıkarıp gömlek cebine koyman gerek takıyorsan. şunuda yapabilirsin, gömlek cebinde içten çatal iğne ile tutturup yada iple bağlayıp sadece gerek gördüğünde takmayı yada kolye gibi iple boynuna takmayı tercihte edebilirsin. o yaptğın şeyin yüzükte olma, yada gümüş üstünde olma şartı yada parmağa takılı olma şartı olup olmadığına da bağlı tabi.
aslında plastik to=balar oluyor ilaç poşeti belki görmüssünüzdür onun içinde saklanabilir iş halindeyken ama yüzük yapıcaksam elimle yazarım biyerde yazdırma imkanım yok yazcak yerde yok geçrçi

__________________
Son saatinde olmadığının garantisi nedir?
Alıntı ile Cevapla
  #59  
Alt 18.07.23, 01:11
Üye
 
Üyelik tarihi: 05.05.23
Bulunduğu yer: Gebze / Kocaeli
Mesajlar: 75
Etiketlendiği Mesaj: 0 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Alıntı:
Lyqus Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
aslında plastik to=balar oluyor ilaç poşeti belki görmüssünüzdür onun içinde saklanabilir iş halindeyken ama yüzük yapıcaksam elimle yazarım biyerde yazdırma imkanım yok yazcak yerde yok geçrçi


Azıcık kalın plastik torbaya koydum yazdığım kağıttaki bazı şeyleri. Ardınca kağıdı torbanın dibine oturttum. Kağıdın fazlalık kısmını demir testeresi elime alıp testerenin üstüne koydum. fazlalık olan yerden testerenin dişleri üzerinden geçirip büküp fazlalığı testerenin altına doğru kıvırdım. kağıtlı kısım üste, fazlalık kısım altta testere ye sarmış gibi oldu alttan ve üsten tek kat gibi. testerenin ağzından geçen naylon kısmını biraz sıkıca hava almıycak şekilde tutum. ( Kağıtlı kısımda hava yokken. )mum yakıp testerenin dişlerinin naylona sarılı kısmını mum alevinden orta hızda geçirdim. hızı öyle bir ayarlamanız lazım ki naylon hafifiten gevşeyip testerenin dişlerinin şeklini alıcak. çok yavaş olursanız, yada fazla gergin tutarsanız eriyip eğilip bükülür, çok hızlı olursanız testerenin dişlerinin şekli çıkmaz naylona. bunu bir kaç defa boş bir naylonla elinizin alışması vede hızı öğrenmek için deneyin. yaptığınızda kağıtlı kısım ağzı hava , su geçirmez bir şekilde kapalı kalır. elinizdeki naylon da içine koyduğunuz şeyin, kağıdın büyüklüğünde olur, taşıyacağınız naylon. fazlalık kısmı kesip atabilirsiniz. ( Aleve yakın geçirin naylonu testereye sarılı iken. tam aleve sokmanız gerekmez. hem eliniz yanmasın, hemde yeterince sıcaklığı görsün yeterli. )

Alıntı:
fuumaster Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Azıcık kalın plastik torbaya koydum yazdığım kağıttaki bazı şeyleri. Ardınca kağıdı torbanın dibine oturttum. Kağıdın fazlalık kısmını demir testeresi elime alıp testerenin üstüne koydum. fazlalık olan yerden testerenin dişleri üzerinden geçirip büküp fazlalığı testerenin altına doğru kıvırdım. kağıtlı kısım üste, fazlalık kısım altta testere ye sarmış gibi oldu alttan ve üsten tek kat gibi. testerenin ağzından geçen naylon kısmını biraz sıkıca hava almıycak şekilde tutum. ( Kağıtlı kısımda hava yokken. )mum yakıp testerenin dişlerinin naylona sarılı kısmını mum alevinden orta hızda geçirdim. hızı öyle bir ayarlamanız lazım ki naylon hafifiten gevşeyip testerenin dişlerinin şeklini alıcak. çok yavaş olursanız, yada fazla gergin tutarsanız eriyip eğilip bükülür, çok hızlı olursanız testerenin dişlerinin şekli çıkmaz naylona. bunu bir kaç defa boş bir naylonla elinizin alışması vede hızı öğrenmek için deneyin. yaptığınızda kağıtlı kısım ağzı hava , su geçirmez bir şekilde kapalı kalır. elinizdeki naylon da içine koyduğunuz şeyin, kağıdın büyüklüğünde olur, taşıyacağınız naylon. fazlalık kısmı kesip atabilirsiniz. ( Aleve yakın geçirin naylonu testereye sarılı iken. tam aleve sokmanız gerekmez. hem eliniz yanmasın, hemde yeterince sıcaklığı görsün yeterli. )

Azıcık kalın plastik torbaya koydum yazdığım kağıttaki bazı şeyleri. Ardınca kağıdı torbanın dibine oturttum. Naylonun fazlalık kısmını demir testeresi elime alıp testerenin üstüne koydum. fazlalık olan yerden testerenin dişleri üzerinden geçirip büküp fazlalığı testerenin altına doğru kıvırdım. kağıtlı kısım üste, fazlalık kısım altta testere ye sarmış gibi oldu alttan ve üsten tek kat gibi. testerenin ağzından geçen naylon kısmını biraz sıkıca hava almıycak şekilde tutum. ( Kağıtlı kısımda hava yokken. )mum yakıp testerenin dişlerinin naylona sarılı kısmını mum alevinden orta hızda geçirdim. hızı öyle bir ayarlamanız lazım ki naylon hafifiten gevşeyip testerenin dişlerinin şeklini alıcak. çok yavaş olursanız, yada fazla gergin tutarsanız eriyip eğilip bükülür, çok hızlı olursanız testerenin dişlerinin şekli çıkmaz naylona. bunu bir kaç defa boş bir naylonla elinizin alışması vede hızı öğrenmek için deneyin. yaptığınızda kağıtlı kısım ağzı hava , su geçirmez bir şekilde kapalı kalır. elinizdeki naylon da içine koyduğunuz şeyin, kağıdın büyüklüğünde olur, taşıyacağınız naylon. fazlalık kısmı kesip atabilirsiniz. ( Aleve yakın geçirin naylonu testereye sarılı iken. tam aleve sokmanız gerekmez. hem eliniz yanmasın, hemde yeterince sıcaklığı görsün yeterli. )

Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Etiketler
allahin, azam, buyuk, dairesi, isim, ismi


Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevap Son Mesaj
Fatiha Suresi Açıklamalı Tefsiri Havasokulu Kuran-ı Kerim Tefsiri 16 26.11.24 01:56
Muhyiddin ibn-i Arabiden Tavsiyleler (Mutlaka Okuyun) HeartLess Tasavvuf & Tarikatler 20 02.11.24 21:53
Tahatili Seba Havvası (Herşeyi mümkün kılan) HavasHoca Diğer Havas Konuları 11 07.04.24 13:09
Esma-il hüsnanın havvası Son اَلأَسْماَءُ الْحُسْنَى, AristaS Esmalar 0 03.02.22 02:09
Esma-i idrisiyye Lokman Esmai idrisiyye 12 15.06.18 22:00


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 00:12.


Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
HavasOkulu.Com
Havasokulu.com appears to be a website focused on "Havas ilmi," which involves various metaphysical and spiritual practices such as vefk (amulets), tılsım (talismans), bağlama (binding spells), celb (attraction spells), nazar (evil eye protection), rukye (healing through prayer), and other related topics like hadim, hüddam, and tasavvuf (Sufism). The site offers content related to personal development, metaphysical studies, and secretive or esoteric knowledge.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147