#91
|
||||
|
||||
Alıntı:
Ettiyse 11 defa kelime i şehadet getirsin
__________________
Dünyaya Bir Dahamı Geleceğiz? Deyip Her Türlü Harama Bulaşanlara Söyleyin. Ahirete İki Defamı Gideceğiz. LÂDİKLİ HACI AHMET AĞA (K.S) To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
#92
|
||||
|
||||
Beyin göçü yasayanlara laf anlatamazsin nefs ve seytan izin vermez bro . Resmen HZ ALLAH teala yerine karar verip Affediciligi ni hice sayiyor . O yuzden bosver benden bi kahve ic . Simdi dunyada da moda dincilik . Senin harbi savundugun ayet hadislere karsi gelirler anlamini bilmeden hadisini arastirmadan fikhini bilmeden vs vs . Sorsan asiri muslumanlar .
|
#93
|
|||
|
|||
Alıntı:
Hakzılık karşısında susan dilsiz şeytandır bu tanım tam sana yakıştı, Kaç gündür bakara suresiniin 102.ayetini oku diyorum görmezden geliyorsun büyü yapanın akibetini bu ayet söylüyor. Büyü yapıpta af edilenin hangi ayette yazdığını getir yalnız içinde büyüden af olacağı yazsın. Bakara 102 büyü yapanın ne olacağı yazıyor sende büyücü ün af olacağını bildiren bir ayet göster. Görmezden geliyorsun çünkü kim bilir kime büyü yaptın şirke girdin burada kendini aklamaya çalışıyorsun iyi taktik ama çalışmaz söylemiş olayım. |
#94
|
|||
|
|||
Imam malik eger buyucu veya zindik olan kimse sucu mahkemeye intikal etmeden once gelip tovbe ederse tovbesi kabul edilir demistir.
|
#95
|
|||
|
|||
Alıntı:
|
#96
|
||||
|
||||
Alıntı:
|
#97
|
|||
|
|||
Büyük ihtimalle büyü yaptıramamışsındır zaten kardeşm ama buna niyet etmende kötü birşey olduğu için bol bol tövbe istiğfar çek
|
#98
|
|||
|
|||
Alıntı:
|
#99
|
|||
|
|||
Buyu yqptirani ALLAH c.c ıslah etsin kardeşim nasuh tovbe et lakin nefer karşı tarafa etki ettiyse hoş olmayan şeyler yaşadıysa yaptığın kişiden helallik alman lazım kül hakkı sonuçta helallik alıp bolca tovbe ederse İNŞAALLAH ALLAH c.c bağışlar ...
|
#100
|
|||
|
|||
Alıntı:
*Bu konuda görebildiğimiz kadarıyla, büyücünün tövbesinin kabul olmayacağını söyleyenlerin delillerini şöyle sırlamak mümkündür: 1)*Büyücü küfürle birlikte yeryüzünde fitne fesat çıkarmayı da âdet edinmiştir. Bu durumda olanların öldürüleceği “Allah ve Resulüne savaş açan ve yeryüzünde fesat çıkarmaya uğraşanların cezası, öldürülmek veya asılmak, yahut el ve ayaklarının çaprazlamasına kesilmesi veya bulundukları yerden sürülmektir. Dünyada onların cezası böyle bir rezilliktir; âhirette ise onlar için büyük bir azap vardır.”*(Maide, 5/33) mealindeki ayetle sabittir.*(bk. Razi, Bakara, 2/102. ayetin tefsiri) 2)*Tövbesi kabul edilmeyen büyücüden maksat,*küfür içerikli sihrini gizleyen kimselerdir.*Çünkü bu durumdaki bir büyücü küfürle birlikte*“küfrünü gizleyip Müslümanlığını açığa vuran”*bir zındıktır.*Zındık ise ikiyüzlü olduğundan sözüne itibar edilmez. “Ben sihri bıraktım, tövbe ettim.”*demesi de inandırıcı değildir. Ayrıca zina işlemesi sabit olan bir kimsenin tövbe etmekle cezadan kurtulmayacağı gibi, küfür içerikli bir büyücünün cezası da tövbe ile düşmez. Ayrıca cezalandırılması gerekir.*(bk. Kurtubi, İbn Aşur, ilgili ayetin tefsiri) Bu ifadelerden anlaşılıyor ki, alimlerin*“Büyücünün tövbesi kabul olmaz.”*demelerinden maksat,*İslam hukuku açısından öngörülen dünyadaki cezayı kaldırmamasıdır.*Yoksa*zina eden bir kimsenin recim edilmesiyle birlikte uhrevi cezadan kurtulduğunu*beyan eden birçok hadis vardır. O halde büyücü de bu kuralın dışında değildir. 3)*Tirmizi’den rivayet edilen şu hadis de bu alimlerin bir diğer dayanaklarıdır. “Büyücünün cezası kılıçla öldürmektir.”*(bk. Şa’ravi, ilgili ayetin tefsiri)* Fakat bu hadis zayıftır.*(bk. İbn Kudame, el-Muğni, 9/31; Kurtubi, ilgili ayetin tefsiri) 4)*Hz. Ömer’in*“Erkek olsun, kadın olsun her türlü büyücüyü öldürün.”*şeklindeki hükmü de bir delil sayılmıştır.*(bk. Razi, a.g.y) - Bu konuda alimlerin şu ifadeleri de önem arz etmektedir: Büyücünün tövbesinin kabul edilmemesi,*dünyevi hükümleri icrası bakımındadır.*Yoksa samimi olarak tövbe etmişse ahirette büyücünün tövbesi de makbuldür.*(a.g.y) - Bütün bu mülahazalara rağmen, bu konuda İmam Şafii’nin görüşü daha isabetli görünmektedir. Çünkü sihrin çeşitleri vardır. Küfür içeren, küfür içermeyen, adam öldüren, adam öldürmeyen... Şayet kısas olmayı hak etmişse, büyücünün tövbesinin kabul olmaması demek,*tövbesi*onu kısastan kurtaramayacak*demektir. Eğer böyle bir cezayı hak etmemişse,*şirk, küfür dahil her türlü kötülükten samimi olarak tövbe eden kimsenin tövbesinin kabul olacağına*dair birçok ayet ve sahih hadisler vardır. (bk. a.g. y) Nitekim rivayete göre İmam Malik de:*“Eğer büyücü veya zındık olan kimse, suçu mahkemeye intikal etmeden önce, gelip tövbe ederse tövbesi kabul edilir.”*demiştir.*(bk. Kurtubi, a.g.y) |
|
|
Benzer Konular | ||||
Konu | Konuyu Başlatan | Forum | Cevap | Son Mesaj |
Nazar ve Büyü için Dua Okumaya Başladıktan Sonra Evden 2 Akrep Çıktı | Ladybug | Sorularınız | 10 | 06.09.22 15:03 |
Büyü yaptıkdan sonra tovbe edilir mi ? | Ademm | Tövbeler & Uyarılar | 61 | 31.10.21 02:38 |
Tebbet suresini büyü yapıp evliliğimi bitiren kişiye okusam bana döner | Nehir92 | Sorularınız | 11 | 01.08.21 09:40 |
Yahudilerin yapıp ettikleri ! | Torlak | Hayat Dersleri & Hikayeler | 5 | 25.01.21 19:37 |
Devamlı abdestli olursak ne olur? | Skoda | ibadetler | 0 | 09.09.20 16:19 |