Büyüyü büyüyle çözmek - Havas Okulu
 

Go Back   Havas Okulu > HavasOkulu Genel Bölüm > Sorularınız

Sorularınız her türlü soruyu buradan sorabilirsiniz.

Acil işlemleriniz için instagram: @HavasOkulu
Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Stil
  #1  
Alt 23.07.24, 21:49
Acemi
 
Üyelik tarihi: 22.07.24
Bulunduğu yer: Kayseri
Mesajlar: 28
Etiketlendiği Mesaj: 0 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart Büyüyü büyüyle çözmek

Cümleten iyi forumlar, sormak istediğim bir soru da internette vs şöyle bilgiler var. Büyüleri kategorize etmişler kara büyü ak büyü falan diye. Şimdi bi örnek ayırma büyüsünü kara büyü olarak adlandırıyorlar, böyle bir büyüyü de bağlama büyüsü ile çözülebilir diyolar. Bu tarz düşünceler tabiki yanlış. Ama bunun doğruluk payı var mıdır kıymetli ilim sahipleri

Alıntı ile Cevapla
  #2  
Alt 23.07.24, 21:51
Üye
 
Üyelik tarihi: 19.05.24
Bulunduğu yer: Bursa
Mesajlar: 53
Etiketlendiği Mesaj: 0 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Bence büyü büyüyle değilde büyünün etkisini kaldırmakla çözülür . Tabiki hocalarımız daha iyi bilir ama

Alıntı ile Cevapla
  #3  
Alt 23.07.24, 21:58
imas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Bilgili Üye
 
Üyelik tarihi: 18.01.20
Bulunduğu yer: her yer
Mesajlar: 16,545
Etiketlendiği Mesaj: 3531 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Alıntı:
Rabbe Hamdolsun Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Cümleten iyi forumlar, sormak istediğim bir soru da internette vs şöyle bilgiler var. Büyüleri kategorize etmişler kara büyü ak büyü falan diye. Şimdi bi örnek ayırma büyüsünü kara büyü olarak adlandırıyorlar, böyle bir büyüyü de bağlama büyüsü ile çözülebilir diyolar. Bu tarz düşünceler tabiki yanlış. Ama bunun doğruluk payı var mıdır kıymetli ilim sahipleri
çivi çiviyle sökülmez , çivi keserle sökülür,

bu tur bilgiler her turlu pisligin döndügü internetten ögrenilmez

onu diyene sor bakalim,alçak herif ayirma buyusunu kafir cinle yapiyorsun da, baglama büyusunu neyle yapiyorsun de bakalim ne cevap verecek

.
__________________
'Muhammedün Seyyidü’l-Kevneyni; / Ve’l-Ferikayni min Arabi’n ve min Acemi' (Muhammed (s.a.v)
_______________________________________________
Haramın en zoru başıdır,sonra kolaylaşır, sonra sıradanlaşır, sonra alişılir, sonra tatlanır, sonra kalbe yerleşir ve sonra da kalp başka bir haramı
İmamı Şafi ra.
Alıntı ile Cevapla
  #4  
Alt 23.07.24, 21:59
Acemi
 
Üyelik tarihi: 22.07.24
Bulunduğu yer: Kayseri
Mesajlar: 28
Etiketlendiği Mesaj: 0 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Yani tabiki öyle, etkiyi kaldırmak için farklı yöntemler var. Ama bunu da yöntem olarak sunanlar da var. Bu doğru bir düşünce değil bence. Ama mümkün mü böyle bişey.

Alıntı ile Cevapla
  #5  
Alt 23.07.24, 22:07
Acemi
 
Üyelik tarihi: 22.07.24
Bulunduğu yer: Kayseri
Mesajlar: 28
Etiketlendiği Mesaj: 0 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Alıntı:
imas Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
çivi çiviyle sökülmez , çivi keserle sökülür,

bu tur bilgiler her turlu pisligin döndügü internetten ögrenilmez

onu diyene sor bakalim,alçak herif ayirma buyusunu kafir cinle yapiyorsun da, baglama büyusunu neyle yapiyorsun de bakalim ne cevap verecek
Hocam sonuna kadar haklısın bence, ben bilmediğim için sordum. Hatta şunu bile diyen var büyü sadece başka bir büyüyle çözülür. Ben tabiki inanmıyorum. Sadece zıt büyüler birbirinin etkisini ortadan kaldırır mı onu merak ettim. Ayırma işleminin etkisini bağlama işlemi kaldırır mı örnekte olduğu gibi.

Alıntı ile Cevapla
  #6  
Alt 23.07.24, 22:11
imas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Bilgili Üye
 
Üyelik tarihi: 18.01.20
Bulunduğu yer: her yer
Mesajlar: 16,545
Etiketlendiği Mesaj: 3531 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Alıntı:
Rabbe Hamdolsun Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Hocam sonuna kadar haklısın bence, ben bilmediğim için sordum. Hatta şunu bile diyen var büyü sadece başka bir büyüyle çözülür. Ben tabiki inanmıyorum. Sadece zıt büyüler birbirinin etkisini ortadan kaldırır mı onu merak ettim. Ayırma işleminin etkisini bağlama işlemi kaldırır mı örnekte olduğu gibi.
büyünün ziddi olmaz goruntude var gibi gorunsede çikiş şer uzerine ve ayni kaynaktan cikip,ayni sebepten beslendigi icin,ak kara, gri falan filan gibi laf cambazlarina aldanmamak gerekir...

__________________
'Muhammedün Seyyidü’l-Kevneyni; / Ve’l-Ferikayni min Arabi’n ve min Acemi' (Muhammed (s.a.v)
_______________________________________________
Haramın en zoru başıdır,sonra kolaylaşır, sonra sıradanlaşır, sonra alişılir, sonra tatlanır, sonra kalbe yerleşir ve sonra da kalp başka bir haramı
İmamı Şafi ra.
Alıntı ile Cevapla
  #7  
Alt 23.07.24, 22:24
Acemi
 
Üyelik tarihi: 22.07.24
Bulunduğu yer: Kayseri
Mesajlar: 28
Etiketlendiği Mesaj: 0 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Alıntı:
imas Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
büyünün ziddi olmaz goruntude var gibi gorunsede çikiş şer uzerine ve ayni kaynaktan cikip,ayni sebepten beslendigi icin,ak kara, gri falan filan gibi laf cambazlarina aldanmamak gerekir...
Anladım hocam çok sağolun. Hocam müsadeniz olursa bir soru daha sorabilir miyim size. Şimdi bir hoca var, hem rahmani hem şerli varlıklarla çalışabilir mı bu insan. Yani hem büyü bozup hem yapabilir mı. Büyü yaptığına göre şeytanilerle çalışıyo. Peki şeytaniler bu adamın sözüyle büyü bozarlar mı.

Alıntı ile Cevapla
  #8  
Alt 23.07.24, 22:30
Yusufiyeli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Manevi
 
Üyelik tarihi: 24.09.16
Bulunduğu yer: Trabzon
Mesajlar: 3,310
Etiketlendiği Mesaj: 256 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Alıntı:
Rabbe Hamdolsun Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Cümleten iyi forumlar, sormak istediğim bir soru da internette vs şöyle bilgiler var. Büyüleri kategorize etmişler kara büyü ak büyü falan diye. Şimdi bi örnek ayırma büyüsünü kara büyü olarak adlandırıyorlar, böyle bir büyüyü de bağlama büyüsü ile çözülebilir diyolar. Bu tarz düşünceler tabiki yanlış. Ama bunun doğruluk payı var mıdır kıymetli ilim sahipleri
Güzel bir soru büyülenen kimsedeki büyüyü çözmek onu sihirden kurtarmak için yapılan bu mukabil ameliyeye Nüşre denir. Buna da caiz değil diyen olmuşsa da cumhur caiz görür. Said İbnu’l-Müeyyeb’in ‘’Allah zarar veren (sihr)i yasakladı, fayda vereni yasaklamadı’’ dediği rivayet edilir. Katade merhum da : ‘’Kişi kendisine yapılan sihri tedavi edecek kimseyi arar’’ der. İbnu’l-Cevzi bu ruhsatı şöyle ifade eder: ‘’Nüşre, büyülenmiş, kimsenin büyüsünü çözme meselesinde, Ahmed İbnu Hanbel’e sorulunca: ‘’Bunda bir beis yoktur’’ cevabını verir. Gerçi Ebu Davud, el-Merasil’de Hasan Basri’nin bir mürseli olarak Resulullah (s.a.v)’n ‘’Nüşre (büyü bozma) şeytan işidir’’ buyurduğunu rivayet etmiştir. Alimler bu hadisi ‘’Resulullah amelin aslına işaret etmiş olmalıdır, çünkü asıl itibariyle bu da sihirdir, hüküm kasda göre değişir, kim bununla hayır kastederse bu hayırdır, kimde şer kastederse şerdir’’ diyerek yoruma kavuştururlar.
İbnu Hacer şu hususa da dikkat çeker: Hasan Basri’nin haşr ifade eden mürselinin zairine göre amel edilmemelidir. Çünkü sihir bazan (esas itibariyle meşru olan) rukye, dua ve taviz (muska) yoluyla da çözülebilmektedir. Öyle ise nüşre iki neve ayrılmış olmaktadır.
a) Sihirle yapılan Nüşre ki hadisteki yasak buna bakar.
b) Meşru vasıtalarla yapılan nüşre ki meşru olan nüşre de bunlar kastedilir.
Sihre karşı yapılacak mukabil tedavi ameliyesinin (nüşre) meşruluğuna delil olarak gösterilen bir rivayet Hz. Cabir (r.a.) ‘den gelen şu Müslim hadisidir. Der ki: ‘’Benim bir dayım vardı, akrep sokmasına karşı rukye yapardı. Bir ara Resulullah rukyeyi yasakladı. Bunun üzerine efendimize gelerek : ‘’Ey Allah’ın Resulü! Siz rukyeyi yasakladınız, ben ise akrep sokmasına karşı rukye yapıyorum’’ dedi. Dayıma: ‘’Sizden kim kardeşine faydalı olabiliyorsa onu yapsın’’ diyerek ruhsat tanıdı.’’
Bu meseleyi teyid eden bir diğer delil başta Buhari olmak üzere pek çok hadis kitabında rivayet edilmiş olan ‘’Göz değmesi haktır’’ hadisidir. Resulullah göz değmesinin hak olduğunu yani bunun sabit bir vaka olduğunu ifade buyurmuş ve göz değmesine karşı tedavi yolları tavsiye etmiştir.
Resulullah bu meselelerdeki yasaklamasının mahiyeti hususunda bir bilgi edinmek üzere Müslim’in Avf İbnu Malik el-Eşcai’den kaydettiği şu rivayete nazar edebiliriz: ‘’Biz cahiliye devrinde rukye yapardık. Bir ara: ‘’Ey Allah’ın Resulü dedik bu hususta ne dersiniz? (Rukye helal midir haram mıdır)’’ diye sorduk. Şu cevabı verdi:
‘’Rukyelerinizi bana arz edin (Okuyun bir göreyim neler okuyorsunuz? Şunu bilin ki) İçerisinde şirke delalet eden bir ifade olmadıkça rukyelerinizde bir mahzur yoktur.’’
(Kaynak: HADİS ANSİKLOPEDİSİ KÜTÜB-İ SİTTE Prof. Dr. İbrahim Canan 7. Cilt sayfa 186-187 Akçağ yayınları)

__________________
Yunusça sevgimizden anlamayana cevabımız Yavuzca olacaktır...
Alıntı ile Cevapla
  #9  
Alt 23.07.24, 22:38
Acemi
 
Üyelik tarihi: 22.07.24
Bulunduğu yer: Kayseri
Mesajlar: 28
Etiketlendiği Mesaj: 0 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Alıntı:
Yusufiyeli Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Güzel bir soru büyülenen kimsedeki büyüyü çözmek onu sihirden kurtarmak için yapılan bu mukabil ameliyeye Nüşre denir. Buna da caiz değil diyen olmuşsa da cumhur caiz görür. Said İbnu’l-Müeyyeb’in ‘’Allah zarar veren (sihr)i yasakladı, fayda vereni yasaklamadı’’ dediği rivayet edilir. Katade merhum da : ‘’Kişi kendisine yapılan sihri tedavi edecek kimseyi arar’’ der. İbnu’l-Cevzi bu ruhsatı şöyle ifade eder: ‘’Nüşre, büyülenmiş, kimsenin büyüsünü çözme meselesinde, Ahmed İbnu Hanbel’e sorulunca: ‘’Bunda bir beis yoktur’’ cevabını verir. Gerçi Ebu Davud, el-Merasil’de Hasan Basri’nin bir mürseli olarak Resulullah (s.a.v)’n ‘’Nüşre (büyü bozma) şeytan işidir’’ buyurduğunu rivayet etmiştir. Alimler bu hadisi ‘’Resulullah amelin aslına işaret etmiş olmalıdır, çünkü asıl itibariyle bu da sihirdir, hüküm kasda göre değişir, kim bununla hayır kastederse bu hayırdır, kimde şer kastederse şerdir’’ diyerek yoruma kavuştururlar.
İbnu Hacer şu hususa da dikkat çeker: Hasan Basri’nin haşr ifade eden mürselinin zairine göre amel edilmemelidir. Çünkü sihir bazan (esas itibariyle meşru olan) rukye, dua ve taviz (muska) yoluyla da çözülebilmektedir. Öyle ise nüşre iki neve ayrılmış olmaktadır.
a) Sihirle yapılan Nüşre ki hadisteki yasak buna bakar.
b) Meşru vasıtalarla yapılan nüşre ki meşru olan nüşre de bunlar kastedilir.
Sihre karşı yapılacak mukabil tedavi ameliyesinin (nüşre) meşruluğuna delil olarak gösterilen bir rivayet Hz. Cabir (r.a.) ‘den gelen şu Müslim hadisidir. Der ki: ‘’Benim bir dayım vardı, akrep sokmasına karşı rukye yapardı. Bir ara Resulullah rukyeyi yasakladı. Bunun üzerine efendimize gelerek : ‘’Ey Allah’ın Resulü! Siz rukyeyi yasakladınız, ben ise akrep sokmasına karşı rukye yapıyorum’’ dedi. Dayıma: ‘’Sizden kim kardeşine faydalı olabiliyorsa onu yapsın’’ diyerek ruhsat tanıdı.’’
Bu meseleyi teyid eden bir diğer delil başta Buhari olmak üzere pek çok hadis kitabında rivayet edilmiş olan ‘’Göz değmesi haktır’’ hadisidir. Resulullah göz değmesinin hak olduğunu yani bunun sabit bir vaka olduğunu ifade buyurmuş ve göz değmesine karşı tedavi yolları tavsiye etmiştir.
Resulullah bu meselelerdeki yasaklamasının mahiyeti hususunda bir bilgi edinmek üzere Müslim’in Avf İbnu Malik el-Eşcai’den kaydettiği şu rivayete nazar edebiliriz: ‘’Biz cahiliye devrinde rukye yapardık. Bir ara: ‘’Ey Allah’ın Resulü dedik bu hususta ne dersiniz? (Rukye helal midir haram mıdır)’’ diye sorduk. Şu cevabı verdi:
‘’Rukyelerinizi bana arz edin (Okuyun bir göreyim neler okuyorsunuz? Şunu bilin ki) İçerisinde şirke delalet eden bir ifade olmadıkça rukyelerinizde bir mahzur yoktur.’’
(Kaynak: HADİS ANSİKLOPEDİSİ KÜTÜB-İ SİTTE Prof. Dr. İbrahim Canan 7. Cilt sayfa 186-187 Akçağ yayınları)
Emeğinize sağlık hocam, birde şöyle bir durum var tabi tefsiri ve ordaki anlamı tam anlayamıyorumdur. Fakat bakara süresinde 102 ayetti yanlış hatırlamıyorsam, o iki melekten, Harut ve Maruttan sihri öğreniyorlardı. Onlardan kendilerine faydalı olanı değil, zararlı olanı öğreniyorlardı. Şimdi burdan sihrin faydalı olanı var mı anlamı çıkar mı bu konuya epey kafa yordum zamanında ama bi sonuca varamadım

Alıntı ile Cevapla
  #10  
Alt 23.07.24, 22:41
Yusufiyeli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Manevi
 
Üyelik tarihi: 24.09.16
Bulunduğu yer: Trabzon
Mesajlar: 3,310
Etiketlendiği Mesaj: 256 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Alıntı:
Rabbe Hamdolsun Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Emeğinize sağlık hocam, birde şöyle bir durum var tabi tefsiri ve ordaki anlamı tam anlayamıyorumdur. Fakat bakara süresinde 102 ayetti yanlış hatırlamıyorsam, o iki melekten, Harut ve Maruttan sihri öğreniyorlardı. Onlardan kendilerine faydalı olanı değil, zararlı olanı öğreniyorlardı. Şimdi burdan sihrin faydalı olanı var mı anlamı çıkar mı bu konuya epey kafa yordum zamanında ama bi sonuca varamadım
Kardeşim Bakara Suresi 102. ayetin tefsirinde alimler arası ittifak yoktur. Hatta karşılıklı suçlamalar olmuştur. Daha geniş bir vakitte tafsilatlı izah etmeye çalışırım.

__________________
Yunusça sevgimizden anlamayana cevabımız Yavuzca olacaktır...
Alıntı ile Cevapla
Cevapla


Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevap Son Mesaj
Büyüyü bozma ve geri çevirme Babaali16288 Tecrübe Ettikleriniz 2 16.06.24 00:12
Yasin süresi ile büyüyü tersine çevime Sadi Nazar ve Büyü Uygulamaları 13 04.08.23 02:38
Yapılan büyüyü tersine çevirme - Büyüyü yapana iade etme uygulaması HavasHoca Nazar ve Büyü Uygulamaları 25 28.05.23 16:11
En güçlü büyüyü bozup geri çeviren dua Torlak Nazar ve Büyü Uygulamaları 6 29.06.20 16:06
büyüyle kader çizgisi değiştirme sunshine Sorularınız 3 29.12.18 22:04


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 23:58.


Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
HavasOkulu.Com

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147