|
Sorularınız her türlü soruyu buradan sorabilirsiniz. |
|
LinkBack | Seçenekler | Stil |
#11
|
||||
|
||||
Alıntı:
__________________
Yaralayanda, Yarayı Dağlayanda, İyileştirip, Yaraya Kabuk Bağlayanda, YARADAN'dir İmtihandasin, Ey İnsan SÜKUT ET, ŞÜKÜR ET, SABIR ET... |
#12
|
||||
|
||||
İyide büyü zaten cinle anlaşma yaparak insana musallat edip istediğini yaptırmak değilmi bütün soyu için anlaşma yapıldı ise mantık olarak yapılabilir gibi geliyor bana ama herkesin yapabileceği büyü değil birde büyü olmayıp ta birinin ahını aldilarsa ve çocuklarından yada soyundan çıksın diye ah beddua edildi ise böyle birşeyde durum nasıl olur
__________________
Yaralayanda, Yarayı Dağlayanda, İyileştirip, Yaraya Kabuk Bağlayanda, YARADAN'dir İmtihandasin, Ey İnsan SÜKUT ET, ŞÜKÜR ET, SABIR ET... |
#13
|
||||
|
||||
Alıntı:
__________________
Yunusça sevgimizden anlamayana cevabımız Yavuzca olacaktır... |
#14
|
||||
|
||||
Alıntı:
***sadaka vermezsen şöyle etmezsen malın gidere inanmam*** 4 çeşit sadaka vardir sadakaya inanmayan küfre girer itikat eksikligi ve küfre varan sozler insanin basina her türlü musibeti getirir
__________________
'Muhammedün Seyyidü’l-Kevneyni; / Ve’l-Ferikayni min Arabi’n ve min Acemi' (Muhammed (s.a.v) |
#15
|
||||
|
||||
Alıntı:
belalari def etmesi ve bircok fazilete vesile olmasi v sadaka miktarı degil niyet ve kalpten gelen samimiyet belirler tesirini tabi nasiptede vsrsa bunlara inansan iyi olur bence
__________________
- Kul ne der Mevla ne der acep |
#16
|
||||
|
||||
Benim maalesef bu konularda bir bilgim yok bende buradan öğrenmeye çalışıyorum onun için sizinde bilgi görüş ve fikrinizi almak istedim
__________________
Yaralayanda, Yarayı Dağlayanda, İyileştirip, Yaraya Kabuk Bağlayanda, YARADAN'dir İmtihandasin, Ey İnsan SÜKUT ET, ŞÜKÜR ET, SABIR ET... |
#17
|
||||
|
||||
Bu ayeti biliyorum kimse kimsenin günahını elbette ustlenmez Kur'an da ne deniliyor da odur ondan Kur'an dan bir şüphem yok Elhamdülillah benim anlamadığım nokta büyü ve ah beddua sonuçta bunlarda var bir kimsenin hiç suçu günahı yokken onu çekemeyen kıskanan bir düşmanı gidip büyü yaptırıyor ve Allah izin verdi ise tutuyor oysa yapılanın yapana karşı bir kötülüğü olmamasına rağmen yada büyü yapılan öğrendi ise çocuklarından çıksın diye ah ve beddua ediyor mesela böyle durumlarda var ben bu kısmını mantığıma kabul ettiren edim emin olamadım
__________________
Yaralayanda, Yarayı Dağlayanda, İyileştirip, Yaraya Kabuk Bağlayanda, YARADAN'dir İmtihandasin, Ey İnsan SÜKUT ET, ŞÜKÜR ET, SABIR ET... |
#18
|
||||
|
||||
Ben görüşümü beyan ettim kardeşim senin düşünce nede saygı duyarım.
__________________
Yunusça sevgimizden anlamayana cevabımız Yavuzca olacaktır... |
#19
|
||||
|
||||
Teşekkür ederim sizin görüşleriniz benim için önemli onun için ısrarla sordumki yanlışl anlattı isem diye yani sizin görüşünüze göre biri büyü yaptirsa evladından çıkmaz biri çocuğun dan çıksın diye beddua ah etse oda tutmaz diyorsunuz yanlış anlamadı isem
__________________
Yaralayanda, Yarayı Dağlayanda, İyileştirip, Yaraya Kabuk Bağlayanda, YARADAN'dir İmtihandasin, Ey İnsan SÜKUT ET, ŞÜKÜR ET, SABIR ET... |
#20
|
||||
|
||||
Alıntı:
‘’İlk cümle sorumlulukla ilgili önemli bir ilkenin ifadesidir. Dinî sorumluluğun, kişinin âhirette vereceği hesabın temel ölçütlerinden birini ortaya koyan bu ifade aynı zamanda bir hukuk vecizesi niteliğindedir. Batı dünyası cezaların şahsîliği ilkesine ancak yakın zamanlarda ulaşabilmiştir; buna karşılık, birçok âyette değişik vesilelerle ifade edilen bu esas ilk dönemlerden itibaren İslâm âlimlerinin hukuk tefekkürünü etkilemiştir. Kur’an’ın inmeye başladığı sıralarda Mekke toplumunda, suçlu, dost ve yakınları yardımıyla cezalandırılmaktan kurtulabiliyordu; bu duruma bakarak bazı müşrikler de –âhiret hayatı gerçek olsa bile– dünyadaki gibi kendilerine şefaat edecekler sayesinde kurtuluşa ereceklerini ileri sürüyorlardı. Âyetin ikinci cümlesinde buna telmihte bulunulmakta ve bu düşüncenin boş bir hayalden ibaret olduğuna dikkat çekilmektedir. Zemahşerî, iki cümle arasındaki farkı belirtirken birincinin Allah’ın hükmündeki adaleti ve kimseyi kendi işlemediği bir günahtan dolayı sorumlu tutmayacağı, ikincinin ise kimsenin başkalarından yardım alarak günahından kurtulamayacağı hakkında olduğunu kaydeder (III, 272). Burada dikkat edilmesi gereken bir nokta, âyetin hiçbir kimsenin kendisi istese dahi başkasının günahını üstlenmeye ve onu sorumluluktan kurtarmaya gücünün yetmeyeceğini bildirmesidir. Başkalarını saptıranların hem kendi sapkınlıklarının hem de onları kötü yola itmelerinin vebalini çekmeleri ise ayrı bir konudur, bu durumda iradesini kullanmadığı için doğru yolu bırakıp kötülük işleyenlerin kendi veballeri ortadan kalkmış olmaz. Nitekim bu husus başka bazı âyetlerde ve Resûlullah’ın hadislerinde ayrıca belirtilmiştir (bk. Ankebût 29/13). Öte yandan bu âyette, Hıristiyanlık’taki Hz. Îsâ’nın bütün insanlığın günahının kefâretini hayatıyla ödediğini ifade eden “aslî günah” telakkisinin reddedildiği de söylenebilir. Daha sonra âyette Resûlullah’ın uyarılarının kimlere fayda vereceği belirtilmekte ve samimi müminlerin iki temel özelliğine değinilmektedir: 1. Görmediği halde Allah’tan korkma yani O’na içtenlikle, tam bir teslimiyet içinde iman etme, O’na karşı gelmekten kaçınma, bu hususta bir sorumluluk ve kaygı taşıma; 2. Namazı özenle kılma yani imanını davranışlarına yansıtma, O’na kulluk görevlerini ihmal etmeme. Bu ifadeden peygamberin uyarılarının yarar sağlamasının ön şartının, muhatapların kendi bâtıl inanç ve davranışlarında inat etmemesi olduğu (Zemahşerî, III, 273), bağnazca direnenlere peygamberin yapabileceği bir şeyin bulunmadığı ve zaten görevi de olmadığı anlaşılmaktadır. “Kim arınırsa sadece kendi yararına arınmış olur” şeklinde çevrilen cümle genellikle, Allah’ın buyruklarına uyup yasaklarından kaçınma çabası içinde olanların ve iyi işler yapanların bundan yine kendilerinin yararlanacakları şeklinde açıklanmıştır.’’ Kaynak : Kur'an Yolu Tefsiri Cilt: 4 Sayfa: 459-460 Fatır suresi 18.ayet
__________________
Yunusça sevgimizden anlamayana cevabımız Yavuzca olacaktır... |
|
|
Benzer Konular | ||||
Konu | Konuyu Başlatan | Forum | Cevap | Son Mesaj |
Kötü enerji ve nazara karşı | Teyrebaz | Nazar ve Büyü Uygulamaları | 11 | 23.05.24 09:31 |
Ailemde huzur yok diyenler için | ulucayto | Celb & Muhabbet & Kısmet | 3 | 06.12.23 13:07 |
Büyü nazar muska kötü enerji içeri | crizbi229 | Bakım Bölümü | 4 | 23.03.21 22:05 |
Kötü Enerji temizleme yöntemleri - Tibbi Nebi | Sin | Tıbbı Nebi | 0 | 31.08.18 10:56 |
Ailemde yok demeyin, sizde de çıkabilir! | aşk | Sağlık | 1 | 01.06.17 09:56 |