Efendiler okuma ufleme suyunu Icme vardır. Resulullah sav uygulama ve tavsiyeleri vardır. Üzerinde.muskacilik taşıma ondan medet ayet ve dua ise devamliskaciljk okunması şartı ve ondan medet ummamak ile vardır. Bunlar Osmanlı da çok yapıldı din zayıflayinca Muska dan medet umulur ağaçlara cabutmu bağlanır oldu. Arada ince bir fark var. Cennet ve ateş arasında ince bir fark olduğu gibi. Bir kelime ile kişi ateş girer.Hoca bilinenlerin çoğu sarlatan. Muska İslam'da n önce ibranilerden kalma bir bidat. Tasimakla şirk ve
musallat arasındaki fark şu. Taşıya kişi bunu çıkartır sam tesiri olmaz musallat olurum derse bu şirk tir vesilesi hedef ittihaz .vesileye tesir vermek sirrktir. Muessiri hakiki yalnız ve yalnız Ellahtur. Muska takanlar gereğini yerine getirmedikleri ve vesileye tesir verdikleri için fayda değil musallata maruz kalırlar. Haricilerin dediği gibi olmadığı için bilmeden bunu yapmaları sirkten kurtarır lakin musallattan kurtarmaz. sufli cinler Muska yi sevdiklerini seanslarda itiraf ediyorlar ve onla bağlanıyor lar. Yolların biri bu. Üzerinde enam cevsrn dua taşıyan pekçok kimse bunun faydasını bu yüzden göremeyecek. Manevi rahatsızlıklardan da kurtulamiyacak. Taassub yanlış hiçbir mubarekte bu uygulama ya rastlayamazsinuz. Fetavayi hinduye sahih kaynaklardan alınmadur. Lakin o muskayi kullanan okunacamadigu ve o Muska dan medet umduğu için tarih boyunca çoğunluk la muskalardan fayda yerine zarar görülmüştür. Şart larını söyledik. Mujde Kkavyem iyice bozuldu not defterine zor la yazıp kopyaladı m
|