#1
|
|||
|
|||
Reenkarnasyon Metafiziği
Vücudumuzda üç çeşit ruh vardır. Üçüde gözlerden bakar, üçüde uyum içindedir. Taşıyıcı ruhun görüüntüsü, el, kol, ayak, baş yani tüm vücut şeklindedir. Özruhun görüntüsü ışık zerreciği şeklindedir. Ve nefsin içinde koruma altındadır. Yolculuk başladığında özruhu taşıyıcı ruh taşır. Reenkarnasyon metafiziğinde siotyal bölge, utikamik hat, afokta, oklabi ve tiobtiya başlıca idelerdir. Bunlardan siotyal bölge ölen kişinin vücudu ile doğacağı vücut arasındaki ara bölgedir. Özruh burada taşıyıcı ruhu ile doğacağı yere taşınır. Özruh bu anda uyku modundadır. Önceki hayatını hatırlayamaması cesetinde bıraktığı hayat ışığı olan kutsal ışık birikimini terketmesidir. Sotiyal bölge ise ölmeden önceki bölgedir. Sotinal ise doğduğu yerdeki bölgedir. Biz ölünce taşıyıcı ruhumuzla istediğimiz gibiyizdir. Bunu ancak meskalini yaşayanlar anlayabilir. Meskalin rüyada cenneti yaşamaktır. Utikamik hat ruhu siotyal bölgeden vücuda çağıran esrardır. Hattın metafizik üstünlüğü eylemi önceden kabzetmesidir. Eylemin kabzı sabit olana yıllarca sürekli yapılan rabıta ile olur. Sürekli rabıta ise varlığın doğasında var ise olur. Adokta ise bir reenkarnasyon fiilidir. Ve reenkarnasyonda yapılan tüm sorgulamalara denir. Oklabi ise ruhun ölmüş vücuttan çıkma ve doğacağı vücuda girme isteğidir. Tiobtiya ise ruhun siotyal bölgede sadece anlık yaşamalarıdır. Bu anlıkta hafıza olmadığı için geçmişe dair hiçbirşey hatırlanmayabilir.
Kamebto: Özruhun kuvvetli bir çekim ile taşıyıcı ruhta kendiliğinden durması. Taşıyıcı ruh bedende iken taşıdığı özruhun varlığını, bedensiz ortamda daha fazla hissetmesi. Siotyal bölgede katı maddelerden geçerken konsantrasyonu yüksek oluşu ile özruhu da geçirebilmesi. Baltufi: Özruh tabutunda uyandığı an antiçekim sağlaması ile taşıyıcı ruuhla tabutundan havalanıp uzağa taşınması. Ve bu taşınma sonrasında iki ruhun da korkuya kapılması. Çünküü vahşi doğada bedensiz ve bilgi çıplağı içindedirler. Taşıyıcı ruh, çevre tanıdık olduğu için paniği erken atlatır. Panakso: Özruh kendisine yapılan ölüm törenlerinden şiddetle kaçındığı için zihni, o esnalarda hayatta iken okuduğu bilgilere adar. Zihninde tam metin oluşturabilirse bir süreliğine hem ölmüş vücudunu, hem taşıyıcı ruhunu terkedebilir. Özruh töreni sevmez. Çünkü yapılan ölüm töreni isteyen insanlardır. Onlara faydası dokunur. Bu istek özruhta geri teper. Tubellam: Özruh vücut karanlığa yani tabutundaki karanlığa girdiği an canına can katar. Çünkü bedenin madde ruhu esir edildiği için özruh ve taşıyıcı ruh bedenden enerji içer. Taşıyıcı ruh özruhu bu halini korumak için düşünmeme pozisyonuna girer. Çünkkü esir madde ruhu enerjisini tam içmek ister. İçilen bu enerji siotyal bölgede bilmeyi, yani pusulayı sağlar. Okapetu: Özruh düşündüğü an gizli ve görünmez bağlantı tarafından sürükleneceğini bilir ve taşıyıcı ruh hareket halindeyken düşünmez. Taşıyıcı ruh duruncada özruh, onun düşünce kalıntılarından faydalanır. Eğer özruh taşıyıcı ruhun hareker halindeyken de düşünmüyorsa bu, taşıyıcısında güvende demektir. Koltalip: Taşıyıcı ruhun siotyal bölgede çok ihtiyaç duyduğu insan sesleridir. Yeni bedenden çıkma sarhoşluğu ile en münasip ses için insanları aramasıdır. Taşıyıcı ruh bu çabadayken özruhun kendi varlığını sorgulamaya başlamasıdır. Denangu: Taşıyıcı ruha özruhun taşıma bilincini vermesinden dolayı yaşanan canlılık. Bu canlılık taşıyıcı ruhu geri çevirecek kadar cezbedicidir. O yüzden taşıyıcı ruh siotyal bölgede yavaş hareket eder. Cenkuluk: Taşıyıcı ruhtaki özle kokunun özruha siotyal bölgede gerekli olan ihtiyacını vermesi. Nekarul: Siotyal bölgede özruhun taşıyıcı ruha yaptığı metafizik baskıdan dolayı hatırlamaları zora sokması. Nemponi: Siotyal bölgede özruhun geride bıraktığına imrenmesi. Ve geride bıraktıklarını düşünürken bütün anılarının silinmesi. Abrazem: Siotyal bölgedeki hislerin başka insanlar tarafından da yaşanabilmesidir. Elbet rabıtası olan bir hissin yaşam uzunluğu daha fazladır. Bu bize siotyal bölge hislerimizde kolaylık sağlar. Odinebya: Ölen bir kişinin ruhunun vücudundan ayrılırken siotyal bölgede tüm hatıraları bırakması olayıdır. Lakseti: Vücudumuzun manevrasını sağlayan taşıyıcı ruhumuzun gelişimini tamamlamasına denir. Akoka: Ölürken yaşanan sıcaklığın özruh bilincini germesinden sonra özruhun soğuğa kavuşması ile bilincin normal hale gelmesine denir. Bilinç ısı ile gerilir. Bu bilinç işlevinin zirvesidir. Ama kontrol edilemez. İnsan ölürken özruh gerilim hissetmemişse sahip olduğu hatıralar asla geride kalmaz. Hatıralar özruhun kabzındadır. Siotyal bölgeden sorunsuzca yeni doğmuş vücuda aktarılır. Balel: Ölmüş vücudundan çıkan taşıyıcı ve özruhta bilinç geriliminin devamı ruhumuzda şekil almış bütün duyuların çalışmasına nedendir. Bilinç gerilimi ise hiiç durmayandır. Perittas olayı: Öldükten sonra ölü nefsin içinde özruhun oluşu, hayvanlara gidip hayvan olmamızı engeller. Maltın olayı: Nasılki bir arı çiçeklerden polen toplarken çiçekleri döllerse ruhta, taşıyıcı ruhun sayesinde yeni bedenine gider ve o bedene hayat bahşeder. Meniksira olayı: İnci kefallerini düşünün. Onlar doğduklarında denize gider. Öleceklerinde doğdukları yere geri dönerler. Orada ölmeden önce yumurtalarını bırakırlar. İnsandda öleceğine yakın ruhu, doğacağı yere büyük bir zevkle gider. Ve orada doğar. Nuzikida olayı: Ölen bir kişinin doğacağı yer uzak oldukça ruh, önceki bağlantılarından koptuğu için kabul metafiziği devreye işler. Kabul, kişinin inandıkları ve yapacakları vb. şeyler. Elken olayı: Yemeklerden geçen olot kalıntısı (olot milyonlarca yıl önce yaşamış canlıların bıraktıkları nur izi) siotyal mesafede birbirine kaynar ve işlevsiz kalır. İşlev zamanla yerini yemeklerin nuruna devreder. Lezzet kademesşne göre ve yenmiş en eski, en yeni yemeklerin nuru sıra ile ruha akar. Bu sayede ruh açık bölgede olduğu için (siotyal bölge) yemeklerde olan bağlantılar birbirine kaynar. Kaynama gece olmaz. Bağlantılar (görünmez ve gizli) gündüz güneş varken daha çok birbirine kaynar. Loarke: Özrunun siotyal mesafede taşınırken, uyku halinde görüünmez ve gizli manevi hatları yoğun şekilde eğirmesi. Bu coşmuş özruhun yapısında olan okalik yapısının girdap, dönme hızının artması ile okalin yapısının içinde kapoxi'nin nur, zerreciği eğirmesini bırakıp görünmez ve gizli manevi hatların eğirmesine geçmesidir. Erastukilen: Ara bölgede özruhun müziği hissetmesi ve bunun insanlara isabet etmesi. Müzik hissedildiği an özruhun bıraktığı manevi hatların bir yeti eksilmesi yaşatması. Beydaika: Özruhun önceki bedenden bulaşan kan nurunun sıcaklık sağlaması ve özruh bu sıcaklık ile taşıyıcısındaki dengesini sağlamlaştırmasıdır. Danenturi: Önceki bedenden zihinde kabul edilmişlerin nurdan soğuması ile ara bölgede özruha sirayet edip, düşünce denen yetiyi zayıflatarak özruhu kendine yabancı kılması. Etnekyene: Özruhun ara bölgede, önceki bedeninde, hissettiği acıları yüklenmesidir. Acı önce nur olarak yüklenir. Ve acıya sebep olan bilgiler ara bölgede özruhu korkusundan şüphe ettirmez. Ve acı özruhun geçmişten taşıdıkları arasındadır. Kamerlarit: Özruh gücü hatsafhada olan duygulara ulaşmak için, içine girdiği bir çaba. Çaba hareketlendikçe hem geçmişten getireceklerinden şüpheye düşmez hem, gücü uyanmakta zorlandığı hale aktarır. Menderyada: Özruhun bedenden çıktıktan sonra huzurunu sağlayan terkettiği hayatına yabancılaşması. Özruh girdabı o an yanlızca yakın tanıdıklarından eğirir. Huliyatiba: Özruha ara bölgede Taşıyıcı ruhun tüm olumsuzluklara kalkan olması. Kalkanın sürekliliği taşıyıcı ruhun rahat olmasındandır. Çünkü zevkle kolay hedefine gidiyordur. Temberyukat: Taşıyıcı ruha akan gücün, okuyabildiği taşlardaki iz yazılarından ve kumlarda gizli olan açığa çıkmamış arkaik nuru içmesi ile gelmesidir. Özruh bu akışı hisseder. Hissettiği an taşıyıcı ruh kendine akan gücü yeniden müşahade eder. Karasette: Özruh ara bölgede güneş ve ay hariç, insanların yapay ışıkları ile karşılaştığında taşıyıcıdaki, kendi zihninin açılması ve taşıyıcı ruhun bunu engelleme isteği. Çünkü özruhun zihni açıldığında taşıyıcı ruh güç kaybeder. Rabutekal: Ara bölgede taşıyıcı ruhun özruha nadir de olsa sorular sorması. O an özruhun zihni açıktır. İnsanların yaşadığı mekanlara girme kritiği sorulanlarla ilgilidir. Çünkü taşıyıcı ruhun görevi bitince özgürlüğüne eğirilen beraberinde, taşıdığı görünmez ve gizli hatlardan kurtulması buna bağlıdır. Tarusem: Ara bölgedeki yolculukta, insanlarla karşılaşıldığında, taşıyıcı ve özruhun hemen istikamet üzerindeki bir insanın bedenine girmesidir. Çünkü bedensiz ruhlara güneş ışınlarının zarar vermesi ile bünyenin içten içe erimesine neden olur. Rakulepet: Özruhun ara bögede insanların yazmış oldukları harflere bakmak istemesidir. Çünkü bedensiz haldeyken harflerin görünmez ve gizli gücüne çok tanıdıktır. Eğer özruhta harflere yakınlık varsa, bıraktığı hayattan izlere sahip olmak için, o harflerle kelime kurmaya çalışır. Bu özruhun artık aktif hale gelmesi demektir. Vana olayı: Mısır piramitlerinde kırık demir bir vanayı düşünün. Egemen olan vana taşıyıcı ruha görünmez ve gizli bir bağlantı ile hat çeker. Diğer hat vanadan doğacağı bedene üçgen açısı yapar. Gerilim belirmesi ile kolayca yer bulunur. Kök ruh: Kök ruh DNA'dan itibaren gelişen taşıyıcı ruhun doğumudur. Gelişim süreci insan ölünce tamamlanır. Son görevi ise özruhu yeni bedenine taşımasıdır. Taşıma işlemi bitince taşıyıcı ruh hayatına cin olarak devan-m eder. Özruhta bu hal yoktur. REENKARNASYON SAAT VERİLERİ: Abyana: Siotyal bölgede 1. saat Amankude: Siotyal bölgede 2. saat Afibude: Siotyal bölgede 3. saat Akiyude: Siotyal bölgede 4. saat Aviyude: Siotyal bölgede 5. saat Ardase: Siotyal bölgede 6. saat Yebaude: Siotyal bölgede 7. saat Karive: Siotyal bölgede 8. saat Lukaf: Siotyal bölgede 9. saat Muhte: Siotyal bölgede 10. saat Merikat: Siotyal bölgede 11. saat Terenk: Siotyal bölgede 12. saat Micyerfe: Siotyal bölgede 13. saat Cemayul: Siotyal bölgede 14. saat Kavum: Siotyal bölgede 15 saat Nesera: Siotyal bölgede 16. saat Balemya: Siotyal bölgede 17. saat Hurakka: Siotyal bölgede 18. saat Mareyemaru: Siotyal bölgede 19. saat Tirberet: iotyal bölgede 20. saat Dilatol: Siotyal bölgede 21. saat Diluçal: Siotyal bölgede 22. saat Tamafi: Siotyal bölgede 23. saat Esbera: Siotyal bölgede 24. saat REENKARNASYON GÜN VERİLERİ: Cegelti: Siotyal bölgede pazartesinin varlığı Minkat: Siotyal bölgede salının varlığı Yauk: Siotyal bölgede çarşambanın varlığı Emvan: Siotyal bölgede perşembenin varlığı Bebya: Siotyal bölgede cumanın varlığı Rebse: Siotyal bölgede cumartesiinin varlığı Alkabit: Siotyal bölgede pazarın varlığı REENKARNASYON AY VERİLERİ: Fibat:Siotyal bölgede ocağın varlığı Arint: Siotyal bölgede şubatın varlığı Alent: Siotyal bölgede martın varlığı Vektu: Siotyal bölgede nisanın varlığı Telunt: Siotyal bölgede mayısın varlığı Ekaz: Siotyal bölgede haziranın varlığı Rebbal: Siotyal bölgede temmuzun varlığı Rebik: Siotyal bölgede ağustosun varlığı Tevan: Siotyal bölgede eylülün varlığı Tennay: Siotyal bölgede ekimin varlığı Vanet: Siotyal bölgede kasımın varlığı Ebbatim: Siotyal bölgede aralığın varlığı |
#2
|
|||
|
|||
Bunları kim yazmış kaynak nedir?
|
#3
|
|||
|
|||
Yazan benim. Metafizik deneymlediklerimdir.
. |
#4
|
|||
|
|||
Yazının sonuna ismimi yazacaktım ama usüldendir diye yazmadım. Tabi para kazanacak olsam mecbur yazarım. Telifi var ondan. Beni ilgilendirmese bile yayıncıyı ilgilendirir. Ben müsade etsem bile yayıncının hakkına girmiş olurum. Şimdilik böyle bir sorun yok. İstediğin gibi alıp kullanabilirsin. Akla şu soru da geliyor. Sen dermişin ki "Ya, ben bilgiyi yazarda sahiplenirsem." Evet, bu bilgiyi yayabilirsin amma sahiplenipte yayarsan makbule geçer. Ben izin veriyorum. Nedeni inancın telifi de sahiplenişi de bir süre sonra bir başkasına devrediliyor.
|
#5
|
|||
|
|||
Bu garip isimleri Latinceden mi aldınız?
Ben Elhamdülillah İslam inancına, ikinci bir hayat olarak ise sadece ahiret inancına sahibim dinimin hiçbir âlimi, Peygamberi de reankarnasyon diye bir durumdan bahsetmemis fakat hepsi ahiret hayatından , sorgu sualden bahsetmiş. Ben yazdıklarınızin kaynağını o sebeple merak ettim. İslami bir kaynak değil orası belli . Latince desem ona da benzetwmedim. Bu halleri isimleri nasıl tecrübe ettiniz özel bir durum değilse ? Çok uçuk şeylerden ilk defa karşılaştığım kavramlardan bahis var |
#6
|
|||
|
|||
Alıntı:
|
#7
|
|||
|
|||
Alıntı:
Alıntı:
|
#8
|
|||
|
|||
Alıntı:
|
#9
|
|||
|
|||
Acayip bir edebi diliniz- üslubunuz var . Çok kişinin aklına gelmez böyle isimler. Rabbim istikamet üzere başarılı kılsın diye dua etmiş olalım biz de o halde.
Ama bildiğim kadarıyla dinimizde böyle bir inanış yok reankarnasyon üzerine tekrardan belirtmiş olayım. Siz bir kaynakta denk geldiniz mi okuyan biri olarak , ikinci olarak o kaynak ehlisunnet bir alime mi aitti eğer denk geldi iseniz? |
#10
|
|||
|
|||
Maşallah. Bir büyüğüm çok kitap okumak yerine , nitelikli kitapları çok defa okumak daha evladır derdi katılırsınız katılmazsiniz bilemem ama benim fikri görüşüm bu yönde. Ben de okumayı seven bir kişiyim elhamdülillah sizin kadar olmasa da
|
|
|
Benzer Konular | ||||
Konu | Konuyu Başlatan | Forum | Cevap | Son Mesaj |
Reenkarnasyon hakkında ne düşünüyorsunuz ? | beker97 | Sorularınız | 12 | 26.04.22 21:09 |
Reıncarnatıon -reenkarnasyon | shahkhu | Tasavvuf & Tarikatler | 0 | 05.06.20 04:09 |
Reenkarnasyon | Tuana | Parapsikoloji & Spiritüalizm | 0 | 27.03.17 00:37 |
Reenkarnasyon Nedir? | SiLence | Parapsikoloji & Spiritüalizm | 2 | 21.03.17 14:06 |