Havas İlmi ve İslamiyet ilişkisi Genel Bilgiler - Havas Okulu
 

Go Back   Havas Okulu > Havas ilmi & Gizli ilimler > Havas ilmi Genel Bilgiler

Acil işlemleriniz için instagram: @HavasOkulu
Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Stil
  #1  
Alt 28.03.23, 18:32
ulucayto - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Vefali
 
Üyelik tarihi: 07.08.22
Bulunduğu yer: bir çok yerde
Mesajlar: 4,185
Etiketlendiği Mesaj: 223 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart Havas İlmi ve İslamiyet ilişkisi Genel Bilgiler

Rukye Nedir?
Sihir Nedir
Vefk Nedir?

Özet Kısımı:
Rukye: dua, efsun, muska; sihirbaz ve üfürükçülerin okudukları şeyler.
Sihir:Şeytanları aracı ederek insanların hayatlarına zarar veren ve iradelerini olumsuz yonde etkielyen işlerdir
Vefk:Allah C.c ya daha net anlaşılır ve düzgün bir biçimde niyetimizi belirtmek ve dua etme yöntemidir



1-Rukye
-Rukye Nedir:
-dua, efsun, muska; sihirbaz ve üfürükçülerin okudukları şeyler.
-Rukye Caiz midir?:
-İbn Hacer el-Askalanî ve bazı alimler 3 iarta caiz olduğunu soylemiştir.

1)Allahın isimleri olması kaydıyla
2)Anlaşılır bir dilde olması kaydıyla(arapça ingilizce vs.)
3)Rukyenin özel bir güçü olmadığından rukyeyide vesile edenin sadece allah olduğunu kabul etmesiyle

Ayetler:

-(Fussilet: 44) (İsra: 82)

Hadisler:

-Sahih-i Buhari'de Katade (r.a.) rivayetle
Said b. Museyyib'e "adamın birine sihir yapılmış, hanımı ile
birlikte olamıyor, buna ilaç caiz midir?" diye sordum. "Bunda bir sakınca yok, siz iyi bir iş yapmak istiyorsunuz" dedi.

-Ebu Saîd el-Hudrî özeti(Buhârî,üslim):
Bir grup sahabi yolculuktayken bir toplulukun yanında dinlendiler o topluluktaki arap kabilelerinden reisini bir akrep sokunca içlerinden birisi sahabelere sorun derdimize çareler varmıdır diye
sahabilerden birisi:Evet, Allah'a yemîn ederim ki ben rukye (Kur'an ile tedavi) yapabilirim. Ancak biz sizden bizi misafir etmenizi istedik, fakat siz bizi misafir etmediniz.Bize bir karşılık belirlemediğiniz sürece size rukye yapmam, dedi.
Sonunda 30 koyun karşılığı anlaşınca rukye yapan sahâbî (Ebu Saîd el-Hudrî): fatiha okudu ve adam iyileşti
rukye yapan sahâbî (Ebu Saîd el-Hudrî): peygamberimize danışmak istedi
Rasûlullah -sallallahu aleyhi ve sellem-:
- İyi yapmışsınız (onu alın ve) aranızda paylaşın, bana da bir pay ayırın, buyurdu. Ardından Rasûlullah -sallallahu aleyhi ve sellem- gülümsedi."

-Âişe özeti(Buhâri Müslim):
"Rasûlullah -sallallahu aleyhi ve sellem-hastalığa yakalandğı zaman, kendi üzerine İhlas, Felak ve Nas sûrelerini (Muavvizât'ı) okur ve üfürürdü. Sancısı (ağrısı) arttığı zaman ise ben onun üzerine okurdum. Bereket ümit ederek eliyle de onun vücudunu meshederdum."




2-Sihir
-Sihir nedir:

-Şeytan'ın yardımı ile ve bazı sebeplere sarılarak batılı hak suretinde
göstermeye sihir denir.
-Sihir, Allah (c.c.) takdir etmiş ise tesir edebilir aksi durumu iddia eden kafirdir

Ayetler:

-(Bakara: 102) (Yunus 77) (Yunus 81) (Fussilet: 44) (İsra: 82) (Ta-ha: 69-70),(A'raf: 117-122) felak ,nas

Hadisler:

-(İbni Mace).
Hz. Peygamber (s.a.v.) şöyle buyurmuştur;
"ilaçların en hayırlısı Kur'an'dır."

-(İbni Mace).)
Hz. Peygamber (s.a.v.) şöyle buyurmuştur;
"Sizin için iki şeyde şifa vardır. Onlar da Kur'an ve baldır."

-Avf b. Malik (r.a.)(Ebu Davud, Müslim)
"Cahiliye devrinde hastalara okurduk, bu sebeple
Rasulüllah (s.a.v.)'e "ya Rasulallah okumak hakkında ne buyurursunuz?" diye
sorduğumuzda, "okuduğunuz şeyleri okuyun bakayım" der, şirki ihtiva eden bir şey
yoksa "bir mahzur yoktur" derdi.

-Hz. Enes (r.a.)'dan, (Buhari,Müslim, Ebu Davud, Tirmizi)
"Rasulüllah (s.a.v.), gözdeğmesinde yılan, akrep gibi hayvanların
sokmasında ve yan tarafta çıkan yaralarda hastayı okumaya izin verdi."

-(Müslim)
Yine başka bir hadiste, "Kardeşine faydalı olabilen kimse bunu yapsın" buyurdular.

-(Müslim)
Hz. Aişe (r.a.) anlatıyor: Rasulüllah (s.a.v.) hastalanınca, O'na Cebrail (a.s.) okur ve
şöyle derdi: "Allah'ın adı ile sana okudum. Allah seni kurtarsın, her hastalığını
iyileştirsin, her hasedcinin şerrinden ve her gözü olanın kem gözünden korusun"

-Aişe den rivayetle(Buhari-Müslim):
Lebid b. Asam adında Beni Zurayk yahudilerinden biri, Resulullah'a sihir yaptı.
O kadar ki, Rasulullah (s.a.v.) hiç yapmadığı bir şeyi yapmış gibi görünüyordu.
Hatta bir gün veya bir gece resulullah (s.a.v.) dua etti, tekrar tekrar dua etti ve
sonra şöyle dedi; "Ey Aişe! gördüm ki, Allah bana istediğimi verdi, iki adam
geldiler, biri başım ucunda biri de ayaklarımın ucunda oturdu. Başımda oturan
ayaklarımın ucunda oturana dedi ki, "Bu zatın hastalığı ne?" Öteki, "Bu zata
sihir yapılmış" dedi, beriki "Kim yapmış?" deyince, öteki "Lebid b. Asam" dedi,
beriki "Ne ile yapmış?" diye sorunca, "Tarak, kıl ve hurma kabuğu" diye cevap
verdi, beriki "onlar nerede?", öteki, "Ziervan kuyusunda" dedi.
Bunun üzerine, Efendimiz (s.a.v.), Hz.
Ali, Zübeyr, Talha ve Ammar (r.a.) hazeratını kuyuya gönderir. Onlar kuyunun
suyunu çekerler, dibinden taşı kaldırır ve altından bir ipliği onbir düğümle
düğümlenmiş olduğu halde bulur ve alırlar. Rasulullah'a (s.a.v.)'e getirirler.
Allah Teâlâ Muavvezeteyn Sûrelerini indirir. Bu iki sûrede onbir ayet vardır, her
bir düğüm çözülür. Onbirinci düğüm çözülünce Rasulullah'ınhastalığı
tamamen iyileşir ve eski sıhhatine kavuşur.

Biz ne yapabilirz yöntemler nedir?

Şöyle ki kadın kocası eve
gelmeden, evindeki malzemelerden kocasının sevdiği yemeklerden hazırlar,
evi pis kokulardan temizler ve güzel kokular sürer, güzel elbiselerini giyip,
süslenip, kocasını bekler, kocası eve gelince güler yüzle ve tatlı bir dil ile
kocasına iltifatta bulunup gönlünü hoş eder, istemese de kocası onu yatağa
çağırdığında istiyormuş gibi davetine icabet eder, sabah namazından sonra
yatmışlarsa erkenden kalkar sofrasını hazırlayıp kocasını tatlı bir lisan ile
çağırır, kaldırır, giderken de yolcu eder, iltifatla bulunur ise bu muamelesi ile
kocasını kendine meşhur etmiş olur.
İnsan ne kadar sert mizaçlı olursa olsun bu tür davranış ile karşısındakini
yumuşatır. Atalarımız ne kadar güzel demişlerdir. "Tatlı söz yılanı deliğinden
çıkarır."
Kocasını kendisine bağlamak isteyen kadın sihrin bu çeşidine baş vursun
muvaffak olacaktır. Aksinde ise, huzursuzluk ve ayrılık vardır.
Eşlerin birbirine güzel söz söylemesi yardımlaşması iyi davranması en güzelidir



3-Vefk(Kağıda,suya,materyallere yazma okuma ufleme caiz midir?

-Vefkler ayetlerde ki mücizevi durumların sırlarının alimler tarafından uzun süre incelenip şifrelerini açığa çıakrıp insanlar üzerinde
tecrübeler yoluyla insanlara katkı sağlamasından dolayı ortaya çıkmıştır.
ve enerji yönlendirme aktarma ilimlerinin bir diğer dalıda denebilir

-Duaların temiz bir mürekkep ile tabağa yazılıp suyunun
içilmesi de caizdir çünkü dinen caiz olmayan şeyler yoktur(Şeytanlara yeminler,domuz veya alkol ile uygulamalar vb.)

Ayetler:
-(İsra, 17/82) (Yunus, 10/57).

Hadisler:
-(Tirmizi
Sizden biriniz uykuda korkarsa şöyle desin:
'Allah'ın gazab ve azabından ve kullarının şerrinden, şeytanların vesvesesinden ve yanıma gelmelerinden eksikliği olmayan Allah'ın sözlerine sığınırım.'O zaman, hiçbir şey ona zarar vermez."
(Abdullah bin Amr onları bluğ çağına gelen çocuklarına öğretir,
bluğ çağına gelmeyen çocukları için yazıp onların boynuna asardı. )

-(Buharî, Müslim, Tirmizî, Ebu Dâvud, )
Hz. Peygamber yatağına girdiği zaman, ellerine üfleyip Muavvizateyn'i (Felak ve Nas surelerini) ve "Kul hüvallâhu ahad" suresini okur, ellerini yüzüne ve vücuduna sürer ve bunu üç kere tekrar ederdi. Hastalandığı zaman aynı şeyi kendisine yapmamı emrederdi."

-Hz. Aişe
"Resûlullah, kendini götüren hastalığa yakalanınca, ben okuyup üzerine üflüyordum. Kendi elleriyle de vücudunu meshediyordum. Çünkü onun elleri bereket yönüyle benim elimden çok üstün idi."

__________________

- Kul ne der Mevla ne der acep
Alıntı ile Cevapla
  #2  
Alt 28.03.23, 18:36
ulucayto - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Vefali
 
Üyelik tarihi: 07.08.22
Bulunduğu yer: bir çok yerde
Mesajlar: 4,185
Etiketlendiği Mesaj: 223 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Alıntı:
ulucayto Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Rukye Nedir?
Sihir Nedir
Vefk Nedir?

Özet Kısımı:
Rukye: dua, efsun, muska; sihirbaz ve üfürükçülerin okudukları şeyler.
Sihir:Şeytanları aracı ederek insanların hayatlarına zarar veren ve iradelerini olumsuz yonde etkielyen işlerdir
Vefk:Allah C.c ya daha net anlaşılır ve düzgün bir biçimde niyetimizi belirtmek ve dua etme yöntemidir



1-Rukye
-Rukye Nedir:
-dua, efsun, muska; sihirbaz ve üfürükçülerin okudukları şeyler.
-Rukye Caiz midir?:
-İbn Hacer el-Askalanî ve bazı alimler 3 iarta caiz olduğunu soylemiştir.

1)Allahın isimleri olması kaydıyla
2)Anlaşılır bir dilde olması kaydıyla(arapça ingilizce vs.)
3)Rukyenin özel bir güçü olmadığından rukyeyide vesile edenin sadece allah olduğunu kabul etmesiyle

Ayetler:

-(Fussilet: 44) (İsra: 82)

Hadisler:

-Sahih-i Buhari'de Katade (r.a.) rivayetle
Said b. Museyyib'e "adamın birine sihir yapılmış, hanımı ile
birlikte olamıyor, buna ilaç caiz midir?" diye sordum. "Bunda bir sakınca yok, siz iyi bir iş yapmak istiyorsunuz" dedi.

-Ebu Saîd el-Hudrî özeti(Buhârî,üslim):
Bir grup sahabi yolculuktayken bir toplulukun yanında dinlendiler o topluluktaki arap kabilelerinden reisini bir akrep sokunca içlerinden birisi sahabelere sorun derdimize çareler varmıdır diye
sahabilerden birisi:Evet, Allah'a yemîn ederim ki ben rukye (Kur'an ile tedavi) yapabilirim. Ancak biz sizden bizi misafir etmenizi istedik, fakat siz bizi misafir etmediniz.Bize bir karşılık belirlemediğiniz sürece size rukye yapmam, dedi.
Sonunda 30 koyun karşılığı anlaşınca rukye yapan sahâbî (Ebu Saîd el-Hudrî): fatiha okudu ve adam iyileşti
rukye yapan sahâbî (Ebu Saîd el-Hudrî): peygamberimize danışmak istedi
Rasûlullah -sallallahu aleyhi ve sellem-:
- İyi yapmışsınız (onu alın ve) aranızda paylaşın, bana da bir pay ayırın, buyurdu. Ardından Rasûlullah -sallallahu aleyhi ve sellem- gülümsedi."

-Âişe özeti(Buhâri Müslim):
"Rasûlullah -sallallahu aleyhi ve sellem-hastalığa yakalandğı zaman, kendi üzerine İhlas, Felak ve Nas sûrelerini (Muavvizât'ı) okur ve üfürürdü. Sancısı (ağrısı) arttığı zaman ise ben onun üzerine okurdum. Bereket ümit ederek eliyle de onun vücudunu meshederdum."




2-Sihir
-Sihir nedir:

-Şeytan'ın yardımı ile ve bazı sebeplere sarılarak batılı hak suretinde
göstermeye sihir denir.
-Sihir, Allah (c.c.) takdir etmiş ise tesir edebilir aksi durumu iddia eden kafirdir

Ayetler:

-(Bakara: 102) (Yunus 77) (Yunus 81) (Fussilet: 44) (İsra: 82) (Ta-ha: 69-70),(A'raf: 117-122) felak ,nas

Hadisler:

-(İbni Mace).
Hz. Peygamber (s.a.v.) şöyle buyurmuştur;
"ilaçların en hayırlısı Kur'an'dır."

-(İbni Mace).)
Hz. Peygamber (s.a.v.) şöyle buyurmuştur;
"Sizin için iki şeyde şifa vardır. Onlar da Kur'an ve baldır."

-Avf b. Malik (r.a.)(Ebu Davud, Müslim)
"Cahiliye devrinde hastalara okurduk, bu sebeple
Rasulüllah (s.a.v.)'e "ya Rasulallah okumak hakkında ne buyurursunuz?" diye
sorduğumuzda, "okuduğunuz şeyleri okuyun bakayım" der, şirki ihtiva eden bir şey
yoksa "bir mahzur yoktur" derdi.

-Hz. Enes (r.a.)'dan, (Buhari,Müslim, Ebu Davud, Tirmizi)
"Rasulüllah (s.a.v.), gözdeğmesinde yılan, akrep gibi hayvanların
sokmasında ve yan tarafta çıkan yaralarda hastayı okumaya izin verdi."

-(Müslim)
Yine başka bir hadiste, "Kardeşine faydalı olabilen kimse bunu yapsın" buyurdular.

-(Müslim)
Hz. Aişe (r.a.) anlatıyor: Rasulüllah (s.a.v.) hastalanınca, O'na Cebrail (a.s.) okur ve
şöyle derdi: "Allah'ın adı ile sana okudum. Allah seni kurtarsın, her hastalığını
iyileştirsin, her hasedcinin şerrinden ve her gözü olanın kem gözünden korusun"

-Aişe den rivayetle(Buhari-Müslim):
Lebid b. Asam adında Beni Zurayk yahudilerinden biri, Resulullah'a sihir yaptı.
O kadar ki, Rasulullah (s.a.v.) hiç yapmadığı bir şeyi yapmış gibi görünüyordu.
Hatta bir gün veya bir gece resulullah (s.a.v.) dua etti, tekrar tekrar dua etti ve
sonra şöyle dedi; "Ey Aişe! gördüm ki, Allah bana istediğimi verdi, iki adam
geldiler, biri başım ucunda biri de ayaklarımın ucunda oturdu. Başımda oturan
ayaklarımın ucunda oturana dedi ki, "Bu zatın hastalığı ne?" Öteki, "Bu zata
sihir yapılmış" dedi, beriki "Kim yapmış?" deyince, öteki "Lebid b. Asam" dedi,
beriki "Ne ile yapmış?" diye sorunca, "Tarak, kıl ve hurma kabuğu" diye cevap
verdi, beriki "onlar nerede?", öteki, "Ziervan kuyusunda" dedi.
Bunun üzerine, Efendimiz (s.a.v.), Hz.
Ali, Zübeyr, Talha ve Ammar (r.a.) hazeratını kuyuya gönderir. Onlar kuyunun
suyunu çekerler, dibinden taşı kaldırır ve altından bir ipliği onbir düğümle
düğümlenmiş olduğu halde bulur ve alırlar. Rasulullah'a (s.a.v.)'e getirirler.
Allah Teâlâ Muavvezeteyn Sûrelerini indirir. Bu iki sûrede onbir ayet vardır, her
bir düğüm çözülür. Onbirinci düğüm çözülünce Rasulullah'ınhastalığı
tamamen iyileşir ve eski sıhhatine kavuşur.

Biz ne yapabilirz yöntemler nedir?

Şöyle ki kadın kocası eve
gelmeden, evindeki malzemelerden kocasının sevdiği yemeklerden hazırlar,
evi pis kokulardan temizler ve güzel kokular sürer, güzel elbiselerini giyip,
süslenip, kocasını bekler, kocası eve gelince güler yüzle ve tatlı bir dil ile
kocasına iltifatta bulunup gönlünü hoş eder, istemese de kocası onu yatağa
çağırdığında istiyormuş gibi davetine icabet eder, sabah namazından sonra
yatmışlarsa erkenden kalkar sofrasını hazırlayıp kocasını tatlı bir lisan ile
çağırır, kaldırır, giderken de yolcu eder, iltifatla bulunur ise bu muamelesi ile
kocasını kendine meşhur etmiş olur.
İnsan ne kadar sert mizaçlı olursa olsun bu tür davranış ile karşısındakini
yumuşatır. Atalarımız ne kadar güzel demişlerdir. "Tatlı söz yılanı deliğinden
çıkarır."
Kocasını kendisine bağlamak isteyen kadın sihrin bu çeşidine baş vursun
muvaffak olacaktır. Aksinde ise, huzursuzluk ve ayrılık vardır.
Eşlerin birbirine güzel söz söylemesi yardımlaşması iyi davranması en güzelidir



3-Vefk(Kağıda,suya,materyallere yazma okuma ufleme caiz midir?

-Vefkler ayetlerde ki mücizevi durumların sırlarının alimler tarafından uzun süre incelenip şifrelerini açığa çıakrıp insanlar üzerinde
tecrübeler yoluyla insanlara katkı sağlamasından dolayı ortaya çıkmıştır.
ve enerji yönlendirme aktarma ilimlerinin bir diğer dalıda denebilir

-Duaların temiz bir mürekkep ile tabağa yazılıp suyunun
içilmesi de caizdir çünkü dinen caiz olmayan şeyler yoktur(Şeytanlara yeminler,domuz veya alkol ile uygulamalar vb.)

Ayetler:
-(İsra, 17/82) (Yunus, 10/57).

Hadisler:
-(Tirmizi
Sizden biriniz uykuda korkarsa şöyle desin:
'Allah'ın gazab ve azabından ve kullarının şerrinden, şeytanların vesvesesinden ve yanıma gelmelerinden eksikliği olmayan Allah'ın sözlerine sığınırım.'O zaman, hiçbir şey ona zarar vermez."
(Abdullah bin Amr onları bluğ çağına gelen çocuklarına öğretir,
bluğ çağına gelmeyen çocukları için yazıp onların boynuna asardı. )

-(Buharî, Müslim, Tirmizî, Ebu Dâvud, )
Hz. Peygamber yatağına girdiği zaman, ellerine üfleyip Muavvizateyn'i (Felak ve Nas surelerini) ve "Kul hüvallâhu ahad" suresini okur, ellerini yüzüne ve vücuduna sürer ve bunu üç kere tekrar ederdi. Hastalandığı zaman aynı şeyi kendisine yapmamı emrederdi."

-Hz. Aişe
"Resûlullah, kendini götüren hastalığa yakalanınca, ben okuyup üzerine üflüyordum. Kendi elleriyle de vücudunu meshediyordum. Çünkü onun elleri bereket yönüyle benim elimden çok üstün idi."
Bu konuyu sitede islami olarak bu caiz değildir siz şirkdesiniz haram iş vs diyenler için ciddi bir şekilde çalışma niteliğinde yapıp hazırladım umarım ilk önce okuyup tatmin olmazlarsa kaynakları araştırıp sonra fikirilerini savunmaya devam ederler tabi etmek isterlerse...

__________________

- Kul ne der Mevla ne der acep
Alıntı ile Cevapla
  #3  
Alt 28.03.23, 19:25
 
Üyelik tarihi: 05.11.22
Bulunduğu yer: Türkiye
Mesajlar: 319
Etiketlendiği Mesaj: 1 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Bu konu çok ayrıntılı, tartışmaya açık, bazı hocaların dahi birbiriyle zıt düştüğü, herkesin fikirlerinin farklı olduğu, söylemesi uygun olur mu bilmem ama bazen de bazılarının işine geldiği şekilde yorumladığı bir konu yani baya uzun mevzular.
Kendi yorumuma gelirsem Allah'a dua etmek, mis gibi yasin okumak besmele tertipleri faziletlerinden yararlanmak surelerle ayetlerle dua etmek, salavat çekerek Peygamberimizi tevasül ederek dua etmekte bir sakınca yok. Bazen bazı şeyler için de vesile gerekir diye düşünüyorum. Celpten celbe de değişebilir bir şey diyemem ama bazıları içimi ürpertiyor. Özellikle bazı materyallerle kan, tüy ve daha nice şeyler bana biraz uzak kalıyor. Bir kızı celb için gayrimüslim varlık gönderilmesi bana uzak kalıyor. Hele de başında besmele çekilmeden edilenler. Bu duayla, esmalarla, surelerle ayetlerle istemek daha uygun bence.
Mesela bir kişi masada bir para gördü onu görür görmez alıp çalarsa o haram olur, ama bekleseydi iki dakikaya o para ona verilecekti. O para zaten onun olacaktı. Para aynı para ama helal ya da haram seçimi farklı oldu.
Mesela bir kişi bir kız sevdi. Kızı elde etmek için tasvip edilmeyen celblerden büyülerden yaptı kızı elde etti. Ancak zaten dua etseydi de kızı yine aynı tarihte elde edecekti o kız ezelde ona yazılmıştı zaten.
Dua etmekte nasiptir. Sana verileceği için o duayı edebiliyorsundur. Bu yüzden istemek nail olmak demektir denir. Ben istedim oldu değil Allah sana vermek istediği için dua ettirdi.
Özetle belki beni eleştirenler olacaktır onlara bir şey yazmayacağım ama ben hoca falan da değilim havas öğrencisi de değilim sadece müslümanım kendi görüşlerim bunlar herkesin doğrusu farklı olabilir. Ben büyüye de özellikle belirttiğim materyallere sahip olan celblere, gayrimüslim varlıklardan yardım almaya karşıyım. Zaten senin olan sana gelecektir. Senin olmayan da sana gelse bile elbet gidecektir. Bazıları da bu sözden sonra oturup bekleyim düşüncesine girmesin senin o an o duayı edeceğin için o sana gelecek diye düşünün. Allah herkesin kalbine göre versin.

.
Alıntı ile Cevapla
  #4  
Alt 28.03.23, 19:38
ulucayto - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Vefali
 
Üyelik tarihi: 07.08.22
Bulunduğu yer: bir çok yerde
Mesajlar: 4,185
Etiketlendiği Mesaj: 223 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Alıntı:
Mustf Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Bu konu çok ayrıntılı, tartışmaya açık, bazı hocaların dahi birbiriyle zıt düştüğü, herkesin fikirlerinin farklı olduğu, söylemesi uygun olur mu bilmem ama bazen de bazılarının işine geldiği şekilde yorumladığı bir konu yani baya uzun mevzular.
Kendi yorumuma gelirsem Allah'a dua etmek, mis gibi yasin okumak besmele tertipleri faziletlerinden yararlanmak surelerle ayetlerle dua etmek, salavat çekerek Peygamberimizi tevasül ederek dua etmekte bir sakınca yok. Bazen bazı şeyler için de vesile gerekir diye düşünüyorum. Celpten celbe de değişebilir bir şey diyemem ama bazıları içimi ürpertiyor. Özellikle bazı materyallerle kan, tüy ve daha nice şeyler bana biraz uzak kalıyor. Bir kızı celb için gayrimüslim varlık gönderilmesi bana uzak kalıyor. Hele de başında besmele çekilmeden edilenler. Bu duayla, esmalarla, surelerle ayetlerle istemek daha uygun bence.
Mesela bir kişi masada bir para gördü onu görür görmez alıp çalarsa o haram olur, ama bekleseydi iki dakikaya o para ona verilecekti. O para zaten onun olacaktı. Para aynı para ama helal ya da haram seçimi farklı oldu.
Mesela bir kişi bir kız sevdi. Kızı elde etmek için tasvip edilmeyen celblerden büyülerden yaptı kızı elde etti. Ancak zaten dua etseydi de kızı yine aynı tarihte elde edecekti o kız ezelde ona yazılmıştı zaten.
Dua etmekte nasiptir. Sana verileceği için o duayı edebiliyorsundur. Bu yüzden istemek nail olmak demektir denir. Ben istedim oldu değil Allah sana vermek istediği için dua ettirdi.
Özetle belki beni eleştirenler olacaktır onlara bir şey yazmayacağım ama ben hoca falan da değilim havas öğrencisi de değilim sadece müslümanım kendi görüşlerim bunlar herkesin doğrusu farklı olabilir. Ben büyüye de özellikle belirttiğim materyallere sahip olan celblere, gayrimüslim varlıklardan yardım almaya karşıyım. Zaten senin olan sana gelecektir. Senin olmayan da sana gelse bile elbet gidecektir. Bazıları da bu sözden sonra oturup bekleyim düşüncesine girmesin senin o an o duayı edeceğin için o sana gelecek diye düşünün. Allah herkesin kalbine göre versin.
guzel yorumunuz icin tessekur ederim konunun sag ustunden yorum lar yildizla degerlendiriliyor snrm .
materyaller icerigi onemli dinimize ters dusmeycek koşularda olmali yoksa buyucude farki kalmiyor hata kuran ayetlerini kullnarak buyu yapanda var iş icinde niyet ve teknik de sırlar yatiyor

__________________

- Kul ne der Mevla ne der acep
Alıntı ile Cevapla
Cevapla


Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevap Son Mesaj
Gunluk Burc Yorumlari ve Genel Bilgiler twennywann Burçlar & Astroloji & Yıldızname 30 03.05.20 00:25
Havas ve Hacamat ilişkisi nedir? bitter Sorularınız 13 11.01.20 01:11
Genel Bilgiler DiLara Diğer Havas Konuları 3 10.03.19 01:59
Havvas İlmi Önemli Bilgiler Devrimci Diğer Havas Konuları 3 22.02.18 19:53
Havas-davet ilişkisi HavasHoca Havas Dersleri 4 29.01.18 13:49


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 03:22.


Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
HavasOkulu.Com
Havasokulu.com appears to be a website focused on "Havas ilmi," which involves various metaphysical and spiritual practices such as vefk (amulets), tılsım (talismans), bağlama (binding spells), celb (attraction spells), nazar (evil eye protection), rukye (healing through prayer), and other related topics like hadim, hüddam, and tasavvuf (Sufism). The site offers content related to personal development, metaphysical studies, and secretive or esoteric knowledge.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147