#11
|
|||
|
|||
Emeğinize sağlık teşekkür ederim.
|
#12
|
|||
|
|||
Allah razı olsun
|
#13
|
|||
|
|||
faydalı olmuş
çok faydalı
|
#14
|
|||
|
|||
Allah razı olsun
|
#15
|
|||
|
|||
allah razı olsun
|
#16
|
|||
|
|||
Allah razı olsun good
|
#17
|
|||
|
|||
cevşen ile ilgili blgilendirmeniz olumlu.
üye kaydım yapıldı diyorsunuz. mesaj yazıyorum cevap yok veya mesajınız alındı yazmıyorsunuz neden?aşağıda ingilizce send tracbacks yazıp altında boş alan var.türkçe yazmak gerekirken niçin ingilizce yazıyorsunuz? sitenizde bu nedenle kaydımı sileceğim. ---------- Post added 08.01.19 at 23:43 ---------- mesajlara cevap veren site elemanı yoksa boşa mesaj yazıp vakit harcamayalım. @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] |
#18
|
||||
|
||||
Al işte birde böyle arkadaşlarımız var..
__________________
öLürüm yoLuna öLürümde yine boyun eğmem, yakarım dünyayı uğruna ama sana eğiLmem.. öyLe sInIrsIz öyLe Derin öyLe Çok Severim ki KORKARSIN!! Kuruyup çöLe dönsemde Pare Pare oLsamda YENiLMEM!!.. |
#19
|
|||
|
|||
Hiç gülesim yoktu.
Hayırlı Bayramlar. |
#20
|
|||
|
|||
Alıntı:
Cevşen’i benimseyip okumak için, faziletleri ve Hz. Peygamber (s.a.v)’e Cebrail (a.s) tarafından öğretilmesi konusunda Şii kaynaklarda nakledilmiş bulunan rivayetlerin doğru olduğuna inanmak gerekmez. Metnine hakim olan çarpıcı güzellik dolayısıyla bu “dua”yı benimseyip okumak başka şeydir, onun Hz. Peygamber (s.a.v)’den rivayetinin sahih olduğunu söylemek daha başka bir şeydir. Cevşen rivayetinin Ehl-i Beyt imamlarına isnad edilmesi, onun rivayeten sahih olması anlamına gelmez. Burada belirleyici olan, onu bu imamlardan aktaran ravilerin durumudur…Cevşen’in “sırlı hadisler”den olması hususuna gelince, böyle bir şeyi kabul etmek mümkün değildir. Bu babda Ebû Hureyre (r.a)’den nakledilen (soruda geçen “bir kap” ifadesi hatalıdır; doğrusu “iki kap” olacak) söz esas kabul edilecek olursa, halk arasında “hadis” diye dolaşan sözlerin tümünün Efendimiz (s.a.v)’e nisbetine zemin hazırlanmış olur. Oysa O’na söylemediği şeyleri isnad etmenin korkunç akıbeti yine O’nun ihbarı ile malumdur.Üstelik Ebû Hureyre (r.a), Efendimiz (s.a.v)’den aldığı “iki kap” ilimden birini açıkladığını, diğerini ise açıklamasının mümkün olmadığını söylemiştir. Açıklamadığı halde bu “ikinci kap”ta nelerin mevcut olduğunu nereden bilebiliriz? Şarihler bu konuda muhtelif görüşler ileri sürmüş iseler de, ağırlık kazanan görüş, Ebû Hureyre (r.a)’ın açıklamadığı bu kısmın, ileride çıkacak fitne ve kargaşalara müteallik olabileceğidir…3. Hadis tashihinde Ehl-i keşf’in keşfine itibar edilmeyeceği dir. ebubekir sifil |
|
|
Benzer Konular | ||||
Konu | Konuyu Başlatan | Forum | Cevap | Son Mesaj |
Bu Tılsım hakkında bilgisi olan varmı | ByHickimse | Sorularınız | 3 | 16.03.24 03:42 |
yüksek sayıda zikr çekmedim celb veya davet yapmadım ama rahatsız edildim | Han349 | Sorularınız | 62 | 30.12.21 06:14 |
Deccal Hakkında Bir Hadis | Modern | Cin & Şeytan & Melek & Ruh | 5 | 28.07.21 22:27 |
Cevşenü´l-Kebîr her eve girmeli | shahkhu | Cevşen ve Havassları | 0 | 24.06.20 05:21 |
Cevşen Kudsi Bir Peygamber Münacaatıdır | Och | Cevşen ve Havassları | 0 | 08.06.20 23:17 |