Sembol savaşları çok ciddi bir konudur. Dünyanın gözü önünde semboller kullanılarak çeşitli mesajlar verilir. İyiler ve kötüler semboller üzerinden savaşırlar. Şeytaniler ve Hilaliler arasında da sembol savaşları olur.
Karakuş ölümleri bir sembol savaşıydı. Bu Şeytanilerin bir mesajıydı. Ahir zaman Mehdi çağının, Hz. Peygamberin sancağının açılmasının beklenen çağ olduğundan dolayı, Şeytanilerin elektromanyetik ve metafizik yönlendirmeleri ile karakuşları öldürmeleri o sancağa olan düşmanlıklarının bir karşılığıydı.
Kendilerince şu mesajı veriyorlardı. Ukab’ınızı (karakuşunuzu) siz daha açmadan kapatıyoruz. Öldürüyoruz. Bu anlattığım konunun çok daha detayı var. Bu metafizik alandaki sembolleri ancak işin ehilleri anlar. Hülasa sembol savaşlarına ‘’komplo’’ diyenler elbette olacaktır.
Ukab (karakuş) sancağın ismidir. Dünyadaki karakuş ölümlerini havai fişek v.s gibi sebeplere bağlamaları için meseleyi bilmeyenleri yönlendirmek içindir.
Bu sembol savaşları Hollywood filmlerinden de Şeytanilerin planı olarak yer almaktadır.
Mesela Yüzüklerin Efendisi filmini ele alalım. Bu filmde sembol savaşları içermektedir. Yüzükleri Efendisi kitabı arasında çok farklılıklar vardır. Filme birçok sembol eklenmiştir. Bu sembolleri genellikle göz göremez, daha doğrusu görülür ama şuuraltında kalır. Mesaj direkt şuuraltına verilir. Meşhur 25. Kare meselesi 25.kare ile ilgili bilgi edinilirse konu daha kolay anlaşılır.
Filmleri yapan Şeytanilerin farkında olmadıkları bazı sahnelere Hilaliler de müdahale etmektedirler.
Çift Kulak-Karşıt Mesaj Bu teknikte her iki kulaktan aynı anda farklı mesajlar gönderilir. Bilinçli zihin bu karışıklıktan dolayı mesajları algılayamamaktadır. Ancak bilinçaltı her iki mesajı da kolaylıkla algılar. Bu tekniğin özelliğinden dolayı yine kulaklık kullanılması gerekmektedir. Cherry’nin (1953) yaptığı çift kulaklık deneylerinde her bir kulağa farklı mesajlar gönderilir. Deneklere her iki kulaklıktan farklı mesajlar gönderildiği söylenir. Deney sırasında deneklere kulaklığın sadece birinden gelen mesaja dikkatlerini yoğunlaştırmalarını, ne olduğunu anlamaları istenir. Birçoğu bilinçli düzeyde mesajın ne olduğunu anlar. Fakat Cherry tüm dikkatler bir taraftaki mesaja yoğunlaşmışken, deneklerin dikkat etmedikleri taraftaki mesajı da anlayıp anlamadıklarını merak eder. Cherry yaptığı analizlerde, deneklerin dikkati farklı kulaklığa yoğunlaştırmalarına rağmen diğer kulağa gelen mesajı algıladıklarını, bir insan sesi mi yoksa gürültü mü olduğunu ayırabildiklerini, bir erkek sesinden ne zaman bir kadın sesine dönüştüğünü bildiklerini bulmuştur. Burada Triesman’ın (1960-1964) çalışmalarına da bakmak gerekir. Triesman çift kulaklıklı dinleme deneyleri yapmış, bu deneyler sırasında dinleyicilerin düzenli olarak görüntüledikleri mesajın konumuna göre kulaklıklardaki dikkatin yönünü değiştirmiştir. Denekler, sol kulaklıklarına gelen mesajı iletirlerken mesaj aniden sağ kulağa geçirilmiş, bu esnada sol kulağa gelen yeni mesajı değil asıl mesajı iletmeye devam etmişlerdir. Burada mesajdaki seçici dikkatin sadece konumuna göre değil içeriğine göre de değiştiği ortaya konmuştur. Çift kulakla verilebilen mesajlar etki düzeyi anlamında beyin dalgalarının Hz değeri ayarlanabildiği için daha yüksektir. Ancak çift kulakla verilen mesajlarda kulaklık kullanımının gerekmesi, müzik endüstrisinde ağırlıklı olarak klasik ve ters mesaja yönlenilmesine neden olmuştur. Ters mesaj kulaklık gerektirmeyen mesaj tekniklerinde etkisi en fazla olan yöntemdir.
__________________
Yunusça sevgimizden anlamayana cevabımız Yavuzca olacaktır...
|