Alıntı:
ulucayto Nickli Üyeden Alıntı
yani dinen fetvası imamın para alması caizse
bir doktorun ilaç alması ve hastaya iyileştirmes ieğerki sertifikası varsa hem caiz hemde resmi bir durumsa
bir ilim ehlinin para istemesi de o okadar doğru bu safrandır tütsüleridri yani havas ilminin temel direklerinde olan şeyler beleş değili yada sigara parası değilki
binlerce lira istiyor elbette tasrauf yetkisine göre kişi ucauz safran murekebi yapar ve çalıştırır derdini giderir nede olsa herşeyde şifa vardır şifa evrenseldir allah vesil etmişdir aracı etmişdir alkolde de şifa oalbiliyor domuz kanından çıkan insulindende safran murekebi yada murekkep yada kruşun kalemle yazılmış vefkdednde şifa çıkabiliyor
allahtan geliyor herşey vesilileri hiç saymak mahkamede avukatsız yargılanmya benzer ben isadece allah ayrgılıyabilir demeye benziyor
ayeteki para almazlar kısmı benim düşüncem ihtiyacı olmadığı halde para alanlar ve yalan tedavi edemeyceğini fayda sağlıyamaycağını bildiklei halde para alanlardır
yoksa doktor ilaç verdi amaliyat istedi para almıycakmı devlete nyada öezlde ise direk hastadan ...
devleteki doktor gerçek doktorda ozel hastanedeki yarım doktormu 2side aynı işlemi yaptıkları halde iken belki özeldeki daha iyi yaptığı halde
allahtan şifayı bekleyelim kardeşlerim kullar ve nesneler sadece aracıdır dua et ve ilaçını yarana sür ilaçı ara bul satın al
deveyi bağla sonra dua et hadisde geçtiği gibi
gerçek hocayı allah en iyi bilir
insanları iyi niyetini suistimal etmeden hakkın rızasını bir an bile unutmadan yardım elini uzatan kişilerdir yani salih insanlar gerçek hoca dır
bu durum para alıp almamayla alakasızdır bence...
|
Bende zaten ondan bahsettim. Gerçek sahte hoca değil. Yani para alıyor sahtedir diye bir durum yok. Hoca emeğini alıyor, zamanının parasını alır. Kimisi de hiç almıyor yada ne verirsen, yada malzeme parası vs. Herkesin tarzı niyeti farklıdır. Yeter ki şifa bulsunlar.