Alıntı:
La Tahzen12 Nickli Üyeden Alıntı
Çoğu alim bile benim sözümü değil verdiğim kaynağa bakın diyor ve Ahmet bin hanbel gibi bu dünyada herkesin sözü reddedilir fakat Sadece resulün sözü reddedilmez diyor
Abi kaynak var kaynak reaulü ekrem sav diyorki dine sonradan eklenen herşey bidattir ve sonradan eklenen herşey red edilir diyor ben susuyorum hadi sen bana delil getir hadis delili keşiseziyi destekleyen bi tane ayet hadis getir . istiyorsan ben sana yazdığım herşeyin. Kaynagını dizeyim ayetle hadisle .
Mütezile ve cehemmiye görüşünü Kendi içine alan . reddetmiyoruz ama Açıklıyoruz adı altında bidat yapanlar bana Alimlerin izinden izinden değil selefi salihinlerin izinden gitöek emredildi ben yanlızca Kuranı Resulü ve Resulün sahabisinin izinden gidenlerin izinden giderim bu hususta kimi reddeceğim veya kimi kabul edeceğim hususnda hükmetme yi de Allah bana vermiş bende Allah ve resulünün hükümleriyle kendime ve neslime hükmederim .
İman budur. Bidatı reddeden ben değilim Resulüm reddediyor !
|
-----> Mütezile ve cehemmiye görüşünü Kendi içine alan . reddetmiyoruz ama Açıklıyoruz adı altında bidat yapanlar bana Alimlerin izinden izinden değil selefi salihinlerin izinden gitöek emredildi ben yanlızca Kuranı Resulü ve Resulün sahabisinin izinden gidenlerin izinden giderim <-----
Yav havas ilmine bu kadar düşmanlık etmekle ne oluyor ilim kendinimi kaybediyor.. Rukye ile giden orduyla geri gelir geldimi de eli armut toplamaz diyorum zaten o iman itikat olsa kişiye rikye yapacak sorun falan OLMAZ..
Demekki rukye tek başa pek sağliklı olmaz vefk bidat alimler bidatta şirk hepsi ayrı demekle imanı zedelersin bak ne diyor burda zaten sana uymak emredilmedi alimlere
Mü’min için dinî konularda Kur’ân ve Sünnet’e uymak, bunların rehberliğinde ictihad etmek ya da ictihad eden âlimlere tabi olmak dışında bir yol yoktur. Nitekim bir hadis-i şerifte âlimlerin bu yönü hakkında şöyle buyrulmuştur: “... Âlimler, peygamberlerin varisleridir. Peygamberler altın ve gümüşü miras bırakmazlar; sadece ilmi miras bırakırlar. O mirası alan kimse, bol nasip ve kısmet almış olur.” (Ebû Dâvûd, İlim, 1 [3641]; Tirmizî, İlim, 19 [2682]) Burada Hz. Peygamber’den (s.a.s.) sonra özel olarak herhangi bir kişi ya da gruba yer verilmemiş; aksine müminlerin, nebevî mirasa sahip çıkmaları teşvik edilmiştir.
İlim zaten Kuran ilmi havas ilmi kuran ı kerim ışıgında yapılır büyü ile karıştırmayıniz...