Alıntı:
Zeynebbk Nickli Üyeden Alıntı
Merhaba Erbain İdrisiyye isimlerinden 20. İsmi okumak istiyorum .
Okunuşu: Yâ Rahîme külle sarihin ve mekrubin ve gayesehü ve mea’zehü.
Bir kimse bir kişiyi teshir etmek (ele geçirmek, elde etmek) murad etse; riyazat-ı kâmile üzere hayvani gıdalar yemekden sakınsın. Bu şerefli ismi (duayı) matlubunun (elde etmek istediği kimsenin) adını ve kendi adını beraber yazıp güzel kokularla tütsüle-yip bir akar suya bıraksın. Bırakdığı sırada o suyun yanında bu ismi 1000 defa okusun. O kimse musahhar olur (sinirlenmiş, büyülenmiş) olur. Yahut âşık olur.
Bu iradeyi ele geçirmek mi olur ? Sevdiğim kişinin beni sevmesini ve hayırlı bir evlilik yapmak için dua ediyorum . Bu uygulamayı yapıp yapmamak arasında çok kararsızım. Bu büyü müdür yoksa havas ilmi yerine mi geçer?
|
büyü iradeye zoraki hüküm demekdir
nazar kötü enerjilerin etkisidir
sihir ise gözle görüleni aldatmacadır
celp den uzak dur
muhabbet şirinlik gibi bir işlemse gayen
niyetini temiz ve islami kaidelere uyarak
alıp esmalar yada sureleri zikr et düşük sayılarda
misal günlük bir yasin bir de başda niyet..
anlamını tam bilemediğin karşık dualar
yada sureler
yada esmalar
yada tılsımlar vb. şeylerde
tasarruf sahibi birisi ancak düzgünce şirke girmeden büyülemeden sihirlenmesini engeleyerek matlubun zarar göremsini maddi manevi engeleyerek üsülünce yapabilir
çünkü her esmada enerji açığa çıkar ve bu enerjiye gelenler türlü oyunlar oynar amelini bozar yada amellini yerine getirir
falan filan
kısacası ozel vasfın yoksa bir celp işlemi yada muhabbet yada şirinlikde işlemlerindeki birşeyler okuyup yada çizdiğinde meraklı yada art niyetli gelenlerin ameline karışıp karışmadğını anlayamazsın istemeden çıkan enerjiyle onlar keyiflerince artık sihirmi ypaar matluba zorak iiradesini mi oynar yada sana mı zarar verir beslenip sana mı musallat olur bilemezsin
cinciler ise sadece hacetini direk cini zoraki kullanarak yerien getirir nasipte varsa o da tutar yokas oda tutmaz ne kadar çabalarsa çabalasın
tasarruf sahibi kişide tecrübesi olduğundan
kendi zarar görmesi düşükdür
zarar görülmesini de engeler allahın izniyle
ozel vasııflar olduğu içinde varlıkların özgür iradeyi etkilemesini yadatürlü oyunlar kurmasını engeller
bu sayede daha hızlı etkili tesirli ve başarılı ve işin derin kısımlarını rabbim nasip ederse halleder ve muradına nasiptede varsa erersin olay bu