son zamanlarda gözledigim kadariyla ozellikle büyüden ruhsat alip musallatli olan kisilere, yada günahlardan ruhsat alip musallatlanmis kisilere, bazilari şu sureleri su ayetleri veya şu hızıbleri su kadar adet oku, üzerindeki büyü kalkar büyuden yada günahtan gelen mahlukat ya gider ya yanar gibi tavsilerde bulunuyorlar,
yani kisiye krndi kendine rukye yaptiriyorlar, bir kaç yarim yamalak kitaptan okudugunu veya yarim yamalak birinden ögrendigini burada sıkıntılı kisiler uzerinde tecrübe edip ettirip tepkinin ne olacagini kisinin ne tur sıkıntilara girecegini bilmeden düşünmeden üzerlerine vebal alıyorlar
şimdi meselenin özü şu hic kimse kendi kendine rukye yapamaz, yapiyorum diyende büyü sihir yada musallat, yoktur ya vesvese vardir yada psikolojik olarak musallatliyim
saplantisi vardir
kisinin kendisine rukye yapmasıni istemek, mide ülseri olan bir hastaya sen kendi ameliyatini yap midendeki ülserli kısmi senameliyatla al demek gibi bir seydir
rukye yapmak icin 18 sureden 30 a yakin ayet okumak gerekiyor ve okumanin sekli var oncelikle kıraate uygun tecvitli okumak gerekli ayrica bazi sureler k
hızlı bazi sureler yavaş okunmali ve bazi sureler defalarca tekrar edilmeli
yapilan okumalar azap ayetleri oldugu icin varlik azap görür gördügü azap kadarda bulundugu vucuta azap cektirir, bunlari bilmeden şunu oku bunu oku denmez,
mesela rukyede azap ayetlerinden 1 tanesi saffat suresi 1-10 ayetlerdir, bir diğeri enfal suresi 17-19 ayetlerdir, gercekten uzerinde varlik musallat olan bir kisi bu ayetleri yanliz basina okuyamaz, bir baskasinin o kisiye okumasi okurken çok iyi koruma yapmadi gerekir, çünku varlik azap cekmeye baslayinca akrabaları kabilesi hemen o yere gelirler eger okuyan kisi korumazsizsa ve işin ehli degilse onada musallat olurlar
musallati kiside büyuden sihirden veya gunahtan ruhsat alup musallat olan
varliga okunacak sure ve ayetler ile aşık cin musallatina okunacak
sure ve ayetler bile birbirinden farklidir.
aşik cin musallatina büyü ve gunahtan gelen varliga okunan ayetler okunursa hıc etkisi olmaz
zaten okuma verirken varligin niye geldigi,nasıl geldigi kac tane oldugu ve mahiyetini yani cin mi, cinnia mi, cocuk cin mi, müsluman cin mi yoksa ifrit mi bunuda bilmek ve tespit etmek gerekir,çunku cin yada ifrite uygulanan muamele cinnia yada çocuk cine veya müsluman cine uygulanmaz farklidir
hadisenin bir kac teferruatini anlattim daha cok detay var ama bu kadar yeterli
__________________
'Muhammedün Seyyidü’l-Kevneyni; / Ve’l-Ferikayni min Arabi’n ve min Acemi' (Muhammed (s.a.v)
|