Alıntı:
ulubatlihasan Nickli Üyeden Alıntı
Şimdi anlaşıldı, ebu hanzala ? Allah'a mekan isnad eder, Allah'ı yarattıklarına benzetir, sonra ayet mi var Allah mekandan münezzehtir diye der. Çok çok çok sıkıntı. Allaha mekan isnad ediyorsan zamandan münezzehliği kalkar çünkü Allah zamanı ve mekanı yaratandır yaratılmış değil haşa, E Allah a mekan isnad ediyorsan Allahın bir şeklide var demektir, haşa Allah mekanda ise geleceğe nasıl hükmeder ? O zaman mekan ve zaman yokken Allah neredeydi der ateist olursun, ben buradan sonrasına karışmam iş kötü yere gidiyor, şeyh nazım kıbrısinin bir videoda görüntüsü var, vehabiyyun cehennemiyyun diyor, peki neden ? Kur'an'daki duraklarla oynayacak kadar... İzle o videoyu .
|
Buna delilin nedir hanzalanin Allah mekandadir diye bi cumlesini isitmedim tam tersi zaman mekandan munezzeh oldugunu acikca soylemisti Ve Bazi benzetmeler kahinat Allah in elindedir demek Allah i zaten zamandan mekandan munezeh kilar Yani burda allahin eli insaninkine benzetme degilde hukmetme manasinda kullanilmistir yani bazi cumleleri oldugu gibi anlamamak gerek
__________________
Resulullah sav buyurduki 'herkim kendisine fayda veya zarar giderdigine inanarak muska takarsa Allah onun hayatta hiçbir işini tamamlamasın başka bi rivayette ise 'kim muska veya temime takarsa Allah'a şirk koşmuştur . (Ahmed. 17372 ,Ahmed 16781.Elbani 492.)
|