-ben bir insana kafirlik alametleri vcarsa bile kafirsin demem belki o gece tovbe etti ve allah onu kabul eti yarın da ben dünkü yaşaananlara göre hareket edip haksızlık edemem insana insan gibi davranmalı
-hemfikir olmamız güzel lakin imas hocayla dediğim gibi anlaşamadığımız havas olsun kişisel meseleler olsun oldu lakin ne ben ne o bana terbiyesizlik etmefi sert bir dili var lakin ben ilmine ve bana olan uslubuna bakdım ve bu gayede insanca bilgi alışverişinde bulunabiliyoruz saygı çercevesini 2mizde hiç aşmadık birbirimize
-kim beni yaptığım çalışamlara anlizlere uygun konuşursa onudestekleycek şeyler soylerim çünkü kendi bildiğim doğruya göre harekete eederim diyanete göre değil
-yani imasın yerinde başkası yada sen olsanseni de destekleri mkendisinden menfaatim çıkarım yoktur akılsız menfaati olup laf olsun diye arakasından giden mürşid mürid ilişkilerine benzemez benim insanlar arasında ki ilişkim düşmanım dahi doğruyu solyese doğruyu soyler der destek veririm
-dediğin şu noktay katılırım şu konuda yorum yapamam bazı kişiler fatiha süresi ile sihir yapıp insnalar iyileştiriyorlarmıs eski alimlerden bazısı bu caizdir demiş yani bu yüzden senin anladığın sihir büyü ile imas ın anladığı bilgi yi kıyas edip tartışıp sen kafirsin müşriksin diyemem ama ilminde eksiklik var diyebilirim çünkü sahih hadisler var
-lakin şu varki allah ister şeytanı ister meleği ister negatif enerjiyi (şeytani) ister pozitifi enerjiyi(rahmani) ister ol der sadece ve olu verir mucize amel işlemler bunu anlayabilicek filtrelebiliycek vasıf ve ilim sahibi olmadan şeriatın kılıcını kullamak büyük bir sormluluk bende zaten bu yüzden bende pek yaklaşmam bu tür keskin laflarla
-şimdi sana sahadisler le konuşalım
1-Müslim’in Hz. Cabir’den aktardığına göre, Peygamberimiz RUKYE / yazılı-okunmalı muska türü tedavi metodu konusunda “Kim kardeşine bir fayda verebiliyorsa onu yapsın” buyurmuştur. (bk. Fethul-Bari, a.g.y.)
2-İçerisinde sihre ya da küfre ihtimali bulunan anlaşılmaz sözleri) okuyarak (hasta) tedavi etmek, muska takmak ve sevgi ilacı yapmak şirktir." (Ebu Davud, Tıb, 17)
3-"Okuyarak tedavi etme usulü (nün) göz değmesinden ve zehirli böceklerin sokmasından başka (hiçbir hastalıkta bu iki hastalık kadar olumlu tesiri) yoktur." (Buhari, Tıb 17; Müslim, İman 374)
4-"İnsanı helâke sürükleyen yedi şeyden sakınınız." Sahâbîler:
– Yâ Resûlallah! Bu yedi şey nedir? diye sordular. Resûl-i Ekrem şöyle buyurdu:
"Allah'a şirk koşmak, sihir ve büyü yapmak, – haklı olarak öldürülen müstesna- Allah'ın öldürülmesini haram kıldığı bir insanı öldürmek, fâiz yemek, yetim malı yemek, düşmana hücum sırasında harpten kaçmak, evli olup hiçbir şeyden haberi olmayan namusuna düşkün Müslüman kadınlara zina isnad etmek." (Buhârî, Vasâyâ 23, Tıb 48, Hudûd 44; Müslim, Îmân 145. Ayrıca bk. Ebû Dâvûd, Vesâyâ 10; Nesâî, Vesâyâ 12)
şimdi bu hadisleri kaynakları oldukça sağlam v hadislere benim yazdıklarımla örütşüşüyor ve altını çizmek gereken son hadis büyü sihir yapmak yasakdır şirkitr demiş peygamber efendimiz sahih hadisde sende islamiyete ypaılan bu hemen hemen her işleme duaya dbüyü diyorsun bu da peygamberimize ters düştüğü gibi hakaret bile sayılabilir o yüzden ben sana defdim sen büyüden ne anlyıorsun enerji mi yoksa başak birşeymi
negatif enerji ile pozitif enerjiyi zaten açıkladım sen pozitif enerjiyi de büyü olakar yorumlarsan hadise göre yanlış konuşmuş olursun ama 2sinin birbirinden ayrırısan işte boyle doğruyu bulmuş olursuın biz müslümanız ve ayetler dışında hadislerle amel ederiz ve sahih hadisler taçdır olmazsa olmaz o yüzden bu hadisleri öğrendiği ntakdir halen islamiçalışamlara hepsine bak istisnalar olabilir şirke giren haram olan ama hepsine büyü dersen islami büyü diye tabir çıkarırsan bu yanlıştır kardeşim bu konuda yorum yapıp açıklamanı beklerim.. @
[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]