Alıntı:
mekan58 Nickli Üyeden Alıntı
Sen ayet hadis yok dedin.
Sen görülmesi hususunda ayet hadis yok dedin ve devamla tekerrür ettin üstelik. Söylediğin cümle genel bir ifade. İçeriğinde peygamber göremez yada filanca görür filanca göremez demedin. Sözünde böyle bir ibare geçiyor mu.
Ayette olanın zıddı nı söylemek, savunmak kişiyi dinden çıkarır ha bilerek ha bilmeyerek.
Benim yazdığım ayet ufukta görmesi ayeti hatırımdaydı buna dayanarak ayetin metnini noksan yazmamak için bakmaya gerek duydum.
Ben hafız değilim ki ezbere söyleyim her ayeti. Hatta onlar dahi bazen yanılabiliyor.
Hz Hamza kıssası aklımdaydı ve yine noksan olmasın diye yazmak hata mı oluyor sana göre.
İmam maturidi bu hususta kadınlara vahiy lerin
Diğer şeylere olan vahyi gibi görüyor. Kadınlara ilhamın lütuf olduğunu ifade ediyorlar. Sözlerine dikkat etmeli insan. Bana göre bir şey yok , senin için diyorum.
|
Yazfiklarimi iyi oku sonra bir daha yaz,
Ben normal insanlar icin ayet ve hadis yok dedim,
Meleklerin iradesi yokdur verilen görevi yapar dogrumu ? Insan veya cinli gibi kendi kafasina göre takilmaz,
Simdi sadece verilen görevi yapan brt varlik, kendi kafasina göremi insana gözükecek ?
Ben melek gördüm demek ? Allah tarifindan bana mesaj geldi demekdir, benim inancimda is son peygamberle noktalandi,
Peygamberimiz bile 2-3 kere kendi süretinde görmüs, senin kalb gözün acilsa sabah akdam melekmi göreceksin ? Hani süretde göreceksin ?
Ben melek gördüm konusdum demek, bana vahiy geldi demekdir , amutada kalksan gelmez,
Kalb gözün acilir, bazi seyleri görürsün hissiyatin artar, belki rüyanda istihare gibi bazi olaylar bildirilir,
Melek felan gelmez, gördüm diyen ben mesihim diye dolanir,