Alıntı:
nakshihalidi Nickli Üyeden Alıntı
Evet sihril Hafi diye geçer. Sihri sihirle de örterler sihrin üzerine sihirler yaparlar, cinlerle tesbit edilmesini önlerler. Hatta bazen rukye ile de tesbit edilemeyebilir. Hasta durumumun manevi olmadığını düşünecek hale gelir.
Mesela sihril murekkeb veya sihril tasallutil karin dediğimiz insanın bedenindeki karine sihir yaparlar. Sihir kanına karışır vs. Kişiye rukye de yapsalar ortaya çıkmayabilir.
O durumda tecrübe devreye girer işte. Tıpkı Dr gibi rukyecinin yönlendirmesi gerekir. Alametlerine bakılır vs bir iki sıkı program sonrası o da artık ortaya çıkar. Hasta tepki verir vs. Yani vardır böyle sihirler.
Şimdi Sami ağabey oradan bana yine çatar
Ama ben hadimle huddemle bakımı da zaten sıhhatli ve doğru bulmuyorum. Yani bizzat elleriyle koymuş gibi evinde evinin içinde kırmızı çekyatın içindeki bohçada tarağa sarılmış muska şeklinde sihir var deseler ve oradan da o çıksa, ben yine İslami ölçüm gereği sen doğru söylemiyorsun derim. Aklıma direk arraf hadisi gelir böyle durumlarda.
|
tam anlayamadim hocam ,
gizli karin bölgesinde olur demissiniz, karin bölgesinde agrilar olursa doktor birsey bulamassa bunami isaret eder?
gizli büyü yapilan sahiz bunu anlaya bilirmi? diyelimki ayirma icin yapildi , sade esinden soguyor ve ona karsi tepski veriyor ,
geri normal hayati normal sekilde devam ediyor,
veya sadece haneye yapilan büyü varmidir , kari koca birbirinden sogusun diye ,
Alıntı:
nakshihalidi Nickli Üyeden Alıntı
Evet sihril Hafi diye geçer. Sihri sihirle de örterler sihrin üzerine sihirler yaparlar, cinlerle tesbit edilmesini önlerler. Hatta bazen rukye ile de tesbit edilemeyebilir. Hasta durumumun manevi olmadığını düşünecek hale gelir.
Mesela sihril murekkeb veya sihril tasallutil karin dediğimiz insanın bedenindeki karine sihir yaparlar. Sihir kanına karışır vs. Kişiye rukye de yapsalar ortaya çıkmayabilir.
O durumda tecrübe devreye girer işte. Tıpkı Dr gibi rukyecinin yönlendirmesi gerekir. Alametlerine bakılır vs bir iki sıkı program sonrası o da artık ortaya çıkar. Hasta tepki verir vs. Yani vardır böyle sihirler.
Şimdi Sami ağabey oradan bana yine çatar
Ama ben hadimle huddemle bakımı da zaten sıhhatli ve doğru bulmuyorum. Yani bizzat elleriyle koymuş gibi evinde evinin içinde kırmızı çekyatın içindeki bohçada tarağa sarılmış muska şeklinde sihir var deseler ve oradan da o çıksa, ben yine İslami ölçüm gereği sen doğru söylemiyorsun derim. Aklıma direk arraf hadisi gelir böyle durumlarda.
|
hasta durumunun manevi olmadigini nasil anlar ?