Havas Okulu - Tekil Mesaj gösterimi - Ey Nefis! Bir Cinim - Bir Hadimim olsun!
Tekil Mesaj gösterimi
  #1  
Alt 06.02.17, 22:29
aşk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
💜aşk aşk isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Vefalı Üye
 
Üyelik tarihi: 08.10.14
Bulunduğu yer: Eski Zelanda
Mesajlar: 28,642
Etiketlendiği Mesaj: 136 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart Ey Nefis! Bir Cinim - Bir Hadimim olsun!


Ehli Olmayanlara Uyarıdır.

Havas kitablarinin bir cogu tilsimlarla, davetlerle, ilgilidir, oyleye cin daveti, hadim daveti, huddam davetleri olmadan havas kitabini kim ne yapar? Bu konuda uzun zaman ihtisas yapan birisi olarak, hepsinin ortak yonunun ne oldugu sizlere yazmistim! Bildigim birsey varsa bu ise yeni baslamis veya baslamak uzere olanlar, veya ilgisi olanlar, veya icinde olupta biryerlere gelememis olanlara, bosuna zaman harcamayin derim. Yada ben anlamam illa ki yapacagim diyorsaniz hemen hic vakit kaybetmeden akil hastanesinde hemen bir yer ayirtin. Gizli ilimlerle, havas ilmi ile ilgilenenlerin hepsinin bir sorunu var cinim olsun, hadimim olsun, huddamim olsun, vs vs... Neden? Insan nefsi neden kendini bu kadar ucuz seyler icin tehlikeye atar? Neden Yaratanina kul olmaya calismazda..neden hep ustunluk, ayricalik,guc, kuvvet, masallar pesinde kosar? Nedenini siz daha iyi biliyorsunuz. yazmama gerek yok. Nefis en buyuk dusman unutmayin? ve unutmayin ki herseyin bir bedeli vardir? bedelsiz bir sey alinmaz-verilmez? olurki bir avuc bakir icin bir cuval dolusu altin feda edilmez! Ve Bilin ki insanin elinde ki metafizik gucler cinlerin ruhani guclerinden kat ve kat ustundur, yeter ki Rabbinize kul olaya calisin, ve ibadet ve takva ile bu metafizik guclerinizi ortaya cikarmaya calisin, ama nar boyutunda degil de nur boyutunda olmasi icin kuran ve sunnete uyun.

Imam Rabbani soyle diyor;

“Aziz kardeşim bilesin ki; İnsanın nefs-i emmâresi yaratılışı itibariyle hep mevki sahibi olmak, başa geçmek sevdâsındadır. Onun bütün hırsı arkadaşlarından üstün olmaktır. Tabiatına kadar sızmış yegâne arzusu, bütün yaratıkların kendisine muhtaç, emir ve yasaklarına saygılı olmasıdır. Kendinin kimseye muhtaç olmasını, başkasının emri altına girmesini istemez. İşte bütün bunlar nefsin ilahlık davası gütmesinden ve benzeri olmayan yüce yaratıcısına kendisini ortak görmesinden başka bir şey değildir. Hatta nefs, o kadar alçaktır ki, ortaklığa râzı olmayıp, âmir, hâkim, yalnız kendi olsun, her şey, yalnız onun emri ile olsun ister….Demek oluyor ki, nefsi kuvvetlendirmek, onun, mal, mevki, rütbe, herkesin üstünde olmak, herkesi aşağı görmek gibi isteklerini yapmak, Allah Teâla’nın düşmanına yardım ve onu kuvvetlendirmek olur ki, bunun ne kadar feci, korkunç bir suç olduğunu görmek gerekir.. Allah Teâla, hadîs-i kudsîde buyuruyor ki: “Kibriya (büyüklük), azamet (üstünlük), bana mahsustur. Bu ikisinde, bana ortak olmak isteyen, büyük düşmanımdır. Hiç acımadan, onu Cehennem ateşine atarım”.
(Müslim Birr, 38)

Alıntı ile Cevapla
 

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147