Alıntı:
Och Nickli Üyeden Alıntı
Bir Müslüman duasını asla bir aracı üzerinden yapmamalı ve istek ve dileğini doğrudan Allah’a dua yapmalıdır. Aksi davranış kesin olarak şirktir ve asla affı yoktur.
Allah kullarının doğrudan kendisine yönelmesini emretmiş ve hiçbir şeyin araya koyulmasına izin vermemiş ve bunu kesin bir dille yasaklamıştır. Bu durumda bir mümin duasını doğrudan Allah’a yapmalıdır. Araya ne yaşayan bir kişiyi ne de ölmüş bir kişiyi aracı olarak koymamalıdır. Yüce Allah kesinlikle bir aracıyı kabul etmez ve bunu hoş görmez. Allah kuluna en yakın olandır ve kulunun her halini görür ve ağzından çıkan her sözü duyar ve hatta gönül sesini dahi duyar. Allah kuluna o kadar yakındır ki kendisine el açılmış her anı bilir ve kendisine yöneltilmiş en ufak istek ya da dileği duyar e bilir. Kul bu bilinçle istediği an ve istediği her yerde yüce Allah’a dua edebilir ve O’na yalvarabilir.
Dua aynı zamanda kulun Allah ile adeta diyaloğa girmesidir. Kul dua ederken yaratıcısı ile adeta sohbet halindedir. Bu bilinç ve ruh hali ile yapılan dua esnasında kişi gerçekten yüce Allah’ı hissedecektir. O kendisine yapılan tüm yakarışları duyandır ve gerektiğinde duaları kabul edendir.
Doğru imanın gereği budur. Bu sebeple bir mümin bilmeyerek dahi olsa şirke düşmemeli ve dualarını doğrudan Allah’a duayı kendi yapmalı ve türbe ya da mezar gibi yerlere gidip Allah’tan bir dilekte bulunmamalıdır. Bu sebeple bir mümin dinini iyi bilmeli ve kulaktan dolma bilgilerle asla dinini yaşamamalı ve bu tarz affı olmayan günahlara kapı açmamalıdır. Kur’an’ı Kerimde açık olarak duaların Allah’a yapılması gerektiği bildirilmiştir ve Allah’ın şirke düşmüş olanları asla affetmeyeceği ve ebedi cehenneme gönderilecekleri de net olarak belirtilmiştir.
Alıntı
|
ben hayatımda böyle saçmalık duymadım... madem aracı olmasını Allah istemiyor neden vahyi cebrail as aracılığıyl indirdi aracıya gerek yok madem direk rasulullah s.a.v kendi indrseydi. kuranı mealinden okuyup kendi hastalıklı fikirleriyle yorumlayan zihniyetler böyle düşünür. Allah katında kimin değeri varsa kim değerliyse onun hatrına demek şirk değildir. zaten bu söz çok tehlikelidir. direkt karşıdakine kafir demektir eğer şirk değilse o laf yerde kalmaz sahibine döner bunu söyleyen kıp kızıl kafir olur.