Alıntı:
Tarikinaksibend Nickli Üyeden Alıntı
Öncelikle ben ne şeyhimi efendimizden sav üstün tuttum. Ne de şurdan burdan copy past bilgiler aldım. Bu iki hususta eğer senin dedigin gibi ise Allah benim belamı versin. Eğer dediklerinde sen yanlış isen, yalnızca zan da bulunuyor isen Allah senin belanı versin. Amin.
Şimdi gelelim bizim mevzumuza. Senin iddia etmekte oldugun konu şurası; Allah tan başka kimseye teveccüh edilmez.(yönelilmez.) Lâkin sen hâla efendimiz sav ile tarikat şeyhini bir tutmaktan ve sair bahsediyorsun. Efendimiz sav Allah tan başkası degil mi? Burada bu soruları benim sana sormam gerekiyor. Çünkü benim itikadıma ve kelâmıma nazar edersen müşahade edeceksin ki; Peygamberlerden de, (aleyhümesselam) velilerden de(rahmetullahi aleyhim ecmaîn) yardım istenir.
Sana gore ise Allah tan başkasına teveccüh söz konusu olduğu cihetle, bir insandan istimdat edilmez. Şimdi konuyu başka yerlere çekmeden cevap verebilirsin inşaallah. Şirk kavramını kullanmanin sebebi Allah tan başkası,, olmasi hususu ise efendimiz sav de insan degil mi? Eğer senin itikadında efendimizde haşa bir uluhiyet sıfâtı yüklü ise hiç konuşmayalım.
Ayrıca tevessül konusunu da bilmedigini düşünüyorum.
Her türlü yardımın kaynağı ve başvurulacak mercii Allah Teâlâ'dır. Allah Teâlâ'dan başkasından yardım dilemek söz konusu olamaz. Tasavvufta Hz. Peygamber (asm), şeyh veya benzeri maneviyat büyüklerinden istimdad, doğrudan onların şahıslarından bir talab demek değildir. Eğer sen doğrudan şahıstan istiyor isen, efendimiz den istesen bile şirk içindesin haberin ola !
Velilerden yardım istemeye ancak ahmaklar şirk der.
"İşlerinizde şaşkınlığa düştüğünüz zaman kabir ehlinden yardım isteyiniz." (Kesfu’l Hafa; 1/85
|
Bak kardeşim hamd olsun bizde ehli hal ve ehli sünnet bir mübareğe tabiyiz lakin senin mesajların kırıcı değil yapıcı olmalı bir kişi sadece 3 5 çapulçu görüp asıl girmesi gereken seyh iken gidip soruları görüp bu yoldan sapıyor hatta ve hatta hakaret edebilecek seviyeye geliyorsa ALLAH c.c zaten belasını vermiştir o kişinin ama senin bela okuman yanlış sofi kurban yaşadıkların sana inkar edenler olucak bu her zaman vardı unutmaki sen hakaret veya kufur edersen haksızın biride mübarek şeyhe küfür etmeye kalkar senin vesilen ile bunun altından da sen kalkamazsın sofi tamam mi nefsine yenik düşme rabbine sığın tartışma hee illaki tartışacaksan ayet hadis yaz yorumlar insanı küfre bile götürür o yüzden vird al şeyhinden aldıysan bile bol bol çek
çek ki letaifin açılsın çek ki hakikate eresin kurban tamam mi ?