Alıntı:
kozalak Nickli Üyeden Alıntı
kuranda ipek ile alakalı bir şey yok. sadece hadislerden yola çıkılıyor ve giymek ile küçük bir parçayı üzerinde taşımak arasında fark olduğunu düşünüyorum. bütün hadisleri iyi yorumlamak lazım. yine de herkesin kendi tercihi tabi
|
ipekten ic ve dis giydisi dofra yatak yorgan erkege hatamdir. elbisedeki 4 parmak enindeki ipek şeritler mustesna. abdest havlusu çanta bohca caizdir.savasta erkeğin ioek giymedi caizdir. dikkat efilirse bunlar hafisten alinmsdur. kuranda gecmez. hadis ayetin teviki yirunu aciklamadidir. oeyg sav de hadis ike juran haricinde hukum koyar. mezheolere ihtiyacin inemli bir noktadi da burafan gelir. zira virbirine muhakif ve ayetin mutesabih kismi gibi hadisin de var.hadis hukum koyar kurandan haric.erkekker ici ioek mendil mekruhtur. hamam kesesi cauzdir. giymek maksadıyla olmayan sifa icin tasinan ipek de cauzdir. dokayisiyla bu tür havas uygulamaları amaciyla erkegin ioekten birsey tasimasinda sakinca yoktur. hadisler taberaniden ve fetva da reddul muhtarda gecmekte. mavi ipeke yazilacak denmis. bu uygulama kenzul havastan alinmadir. mavi ioege yazilacak ama safran gulsuyu misk karisimi mürekkeple yazilmali. safran hakiki olmali. havas malzemeleri ike ilgili konu acmistim kimse katilmayinca yazmadi. taam ac olana verilir. Mürekkep ve ioek cennette bulunan malzrmelerden oldugu icin numunesi dunyada olmasindan beka alemine ait baxi hususiyetkeru bu dunyada dahi tasir. herneyse paylaşımi yaoan arkadas el yazisinin resminit atmis. irtada fazkaca da bir emek var. teşekkür etmek yerine tenkit yanlus. Kardesim eline saglik.