Muska şirktir diye yaygın bir kanaat var..
Ayet ve sureleri adabına uygun yazıp taşımakta hiç bir beis yoktur..
Örneğin ;
Ayetel kürsiyi safran mürekkebi ile yazıp taşıyın. Salihatı yapın. Tevekkül eyleyip bir mümin gibi yaşayın bakalım.. Allah Azimüşşan'ın izni ve Keremi ile müvekkilerin, ayetel kürsiyi taşıyan ve vird edinen kişiye tanzimini ve korumasını ve daha bir çok yardımlarını seyreyleyin..
Daha bir çok örnekler de vardır. Hz Ali efendimizin Cennet`ül Esmayı bir deri üzerine yazıp tazim ederek başının üstünde taşıması ve Kur'an da ki bir çok ayetlerden amel ederek çeşitli faziletlerinden fayda etmesi şirk midir? Cennet'ül Esma'nın sayesinde bir İslam beldesi`nin (hatırlayamadım belki Şam olabilir) humma illetinden kurtulduğu belgelerle sabit.
Hüccetül İslam İmam Gazali'de yazmış taşımış ve 42 adet faziletini de açıklamıştır. Şimdi İslam'ın ilim anlamında en güvenilir iki alimi.. Ki birisi Ali efendimiz ise bi durup düşünerek konuşmak gerek.. Bence yazıp taşımak şirk değildir. Küfür ehlinin rızkını veren Allah Azimüşşan'ın kendisine inanmış salih kullarına bazı durumlarda ikramlarda bulunması yahut hıfz eylemesi pek de garipsenecek bir mesele olmamalı..
Şirktir diyenlerin mantığına göre herhangi bir hacet için okuma yapmak da şirktir.
Vesile olmasını dileyerek arz-u hal yazıp taşımaktır bu esasında..
Mesele ince..
Laaaaaakin..
Tek dayanağı cinler olan ve esasında mesnetsiz kağıt parçası olan cincilere yazdırılan bazı vefkleri taşımak yahut tevessül etmek konusunda ses etmez kimse.. Neden? İş hemen görülüyor diye.. Halbu ki asıl şirk budur...
|