@
[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] dua ediyoruz ama istedigimiz bizim icin hayırlı mı yoksa ilerde mi hayırlı olacak . belkide istedigimiz seyi biraz bekletmemiz gerekiyor . ALLAH bizi bizden daha iyi tanıyor neye ihtiyacımız oldugunu iyi biliyor . belki bize bela veriyor . ama bunlar günahlarımızı eritiyor farkında deiliz .
mesela bir alıntı paylasayım
kulun hicbirseyi olmadıgı gibi ,
kul kendi canının da hesabını yapamaz
yani kul
ALLAH karsısında canının hesabını yapma hakkına
bile sahip deildir
bırakın baska hesapları
bu yüzden hz ibrahim as kendi canından gecmistir
cünkü onun gercek canı
onun sahibi olan ALLAHtır
hz ibrahim as bunu idrak etmis bunu anlamıstır
bundan dolayı kendisine nefhedilen ruhunuda
zahiri varlıgınıda düsünmemis
sahibini rabbini görmekten dolayı
artık kendini de görmemistir
nemrut hz ibrahim as ı atese attıgında
hz ibrahim beni ilgilendirmez deyip
ALLAHa hicbir zaman itiraz etmedi neden ?
cünkü ben ona aidim
ALLAH beni görüyor beni biliyor
benim ne halde oldugumu
benim ne istedigimi biliyor
bir de bunu dilimle söylemem dogru deildir
benim vekilim ALLAHtır
o ne güzel vekildir
benim icin ondan baska birsey yok demisti
iste bu ALLAHın sevgisine gark olup
sevgisinde kaybolmaktır .
nemrudun hz ibrahime atese atmasına
ALLAH neden müdahale etmedi
cünkü kulunun en yüksek makama cıkmasını istedi
kul ALLAH icin öyle bir tavır göstermelidir ki
atese atılırken bile itiraz etmemelidir
diger kullar , sonradan gelecek olan kullar
onun kullugunu görsün . askı muhabbeti
aşıklıgı aşıgı görsün diye müdahale etmedi
ALLAH ayeti kerimede hz ibrahim icin
ALLAH ibrahimi dost edindi buyuruyor ya
insanlarda ALLAHa dost olmak istiyorlarsa
bu tavrı göstersin gösterebilsin diye
hz ibrahimin atese atılmasına müdahale etmedi
bu nedene ALLAHa dost olmak istedigini iddaa edip
bende ALLAH dostlugunu istiyorum dersen
o zaman hz ibrahim gibi yapman lazım
ateşe atılırken ya rabbi beni kurtar bile demeyeceksin
sen bilirsin ya rabbi diyeceksin
ALLAHa dost olmayı hak edebilesin
anlayacagınız ALLAH askı bedel ister
vemek ister ne vermek herseyini gerektigi zaman
defa edebilecek durumda olmanı ister
asla bakacak olursa senin hicbirsey yok aslnda.
bir seyi sahiplenip vazgecememende bir noksandır !