Alıntı:
Abduddaim Nickli Üyeden Alıntı
Sancaktar kardesim. Bak bu konu derin bir konu.
Oyle yeter ki zikret ne edersen et tarzi bir durum degil. Eger sen dili damaga yapistirip zikir cekeceksen buyuklerin tavsiyesi ALLAH tir.
Yalniz usulen şunu yapabilirsin. Bir hastalik durumu vardir. Sen de Ya Şafi cekmek istiyorsundur. Ne yapacaksin? İki tane secenegin var:
1- Dilini serbest birakir, kisik bir sesle Ya Şafi, Ya Şafi seklinde zikir cekersin.
2- Ya da dili damaga yapistirip kalbinin Allah dedigini hayal eder ve şafi isminin manasini dusunursun. Burada bir ornek vermem gerekirse hani Fatiha suresini ne niyetle okursan o niyetine iyi gelir ya. Bu durum da oyledir. Sen kalpten Allah derken Şafi isminin manasini dusunursen Allah zikrinde onceligini şifaya vermis olursun.
Neden Allah dostlari Allah zikrini tavsiye ederler?
Cunku sen Ya Şafi diye gunde bin bes bin zikir cektin diyelim. Sen bu zikirleri cekerken Şafi cc isminden son derece faidelenirsin. Fakat seytan sana baska yerden saldirir. Rahman cc, Muktedir cc, Halim cc, Kahir cc gibi bir cok ismi zikretmemis olursun. Yani uc bes on adet esma secersen o esmalarin manalari sende tecelli eder. Ama Allah esmasini tercih edersen Allah esmasi tum esmalari icinde barindirdigindan tamaminin tecellisini gorursun.
Umarim yardimci olabilmisimdir.
|
Hayirdir kardesim soyleyis tarzimimi begenmedin yahut zikir tavsiye seklinimi
Tasavvufi zikir ile sahsin kendi basina cektigi zikri karistirma mesele bu burda arkzdas in sorusuna makul bir cevap vermisiz ha ehli isen Zikir telkin etmeye deki ben zikir telkinedebilirim anlarim haddimi bilirim
Zira verdigim cevap Ayeti kerimenin mealidir dikkat et derim kardesim fikrini sunmak ornek vermek guzel ama rencide etmeden olmasi daha kamil bir yaklasim olur selametle