Vefk Çalışması Örneği
Örnek Vefk Çalışması
Bu örnek karşı cins ilişkileri ile ilgili. Bu çalışmada isteyenin veya istenenin erkek ya da kadın olması farketmez. Tek farklılık kasemde okunan isimdir. İstenen kadınsa “İstenenin ismi, Binti, istenenin annesinin ismi”, istenen erkekse “İstenenin ismi, İbni,istenenin annesinin ismi” şeklinde okumaktır. Şâyet istenen kişinin annesinin ismi bilinmiyorsa Anne ismi olarak “Havva” kullanılır. Buradaki örneğimizde İsteyen Ahmet, istenen olarak da Leyla isimlerini aldık. Anne adı olarak da Havva kullanıldı.
İsteyen kişinin ya da uygulayıcının ismi Ahmet ve tabii çalışmada bu ismi de Arapça özgün hâline uygun olarak “Ahmed” şeklinde kullanıyoruz. Ahmet’in ebced tutarı 53’tür.
İsyenen kimse Leyla’dır Bu ismin ebced tutarı da 71’dir.
Leyla’nın sevgi, aşk ve cinsel isteklerinin, Ahnet’e karşı uyarılması için seçtiğimiz örnek esmâlar, Esmâül Hüsnâ’dan üç isimdir.
Evvel: adedi 37’dir. Seçilme nedeni istenen işin çabuklaşmasını sağlamaktır.
Cebbar: Adedi 206’dır.
CEBBAR İSMİ HAKKINDA
Havâss veya Esmâül Hüsnâ ile biraz bile ilgilenen bir çok kimse burada, bir celbi muhabbet çalışmasında Cebbar ismini kullanmamı garipsiyeceklerdir. Cebbar ismi genel olark zorlayıcı sert etkiler veren ve daha ziyade Kahır çalışmalrınd kullanılan bir esmâ olarak bilinir. Aslında burada da biraz o vasıfları ile seçilmiştir. Örnek çalışmamızdaki örnek olayı, normal celbi muhabbet çalışmalarından daha zor bir işin yapıldığını varsayarak seçtim. Burada normal şartlar altında okunan yapılan bir Havâss uygulamasının işe yaramadığını veya yarasa bile istenen kimsenin değişik toplumsal ya da ailesel şartlardan dolayı isteyen kimseye yaklaşamadığını farzediyor ve bu gibi durumlara bir örnek çalışma veriyorum. Cebbar ismi kişiyi psikolojiik olarak zorlamak, sert bir şeliklde isteğe mecbur etmek, baskı altına almak için seçilmiştir.
Vedud: : Adedi 20’dir. Vedud ismi çalışmadaki merkez esmâdır. İstenen aşk ve çekiciliği sağlayan esmâ Vedud’dur.
ÖNEMLİ NOT
Bu çalışmayı uygulamak isteyen kimseler olursa şunu bilmelidirler ki, seçilen esmalar sadece örnekte kullanılmak için seçildiler. Bir gerçek uygulamada başka esmaların seçilmesi, tamamen başka esmalar kullanılması ya da buradakilere ek olarak başka esmalar da kullanılması yani esma adedinin üç değil de istenirse çok daha fazla sayıda olması mümkündür.
HESAPLAMA
Şimdi bu bölümde anlatılan uygulama tarzına uygun olarak kişi isimleri ve esmâlardan gereken hâdim isimlerini türetelim.
Evvel: (37) + 360 = 397
397 – 316 = 81 = = Fayuşin
Cebbar: (206) + 360 = 566
566 – 316 = 250 = = Ranyuşin
Vedud: (20) + 360 = 380
380 – 316 = 64 = = Sedyuşin
Ahned: (53) + 360 = 413
413 – 316 = 97 = = Sazyuşin
Leyla: (71) + 360 = 431
431 – 316 = 115 = = Keyhayuşin
Evvel (37) + Ahmed (53) = 90 + 360 = 450
450 – 316 = 134 = = Kaldayuşin
Evvel (37) + Leyla (71) = 198 + 360 = 468
468 – 316 = 152 = = Kanbayuşin
Ahmed (53) + Leyla (71) = 124 + 360 = 484
484 – 316 = 168 = = Keshayuşin
Cebbar (206) + Ahmed (53) = 259 + 360 = 619
619 – 316 = 303 = = Şecyuşin
Cebbar (206) + Leyla (71) = 277 + 360 = 637
637 – 316 = 321 = = Şekâyuşin
Vedud (20) + Ahmed (53) = 73 + 360 = 433
433 – 316 = 117 = = Keyzeyuşin
Vedud (20) + Leyla (71) = 91 + 360 = 451
451 – 316 = 135 = = Kalhayuşin
Hepsinin Toplamı: 1409 + 360 = 1769
1760 – 316 = 1453 = = Getnacyuşin
Elde edilen bu esmâlardn aşağıdaki hitabe oluşturulur.
Getnacyuşin Getnacyuşin, Fayuşin Fayuşin, Ranyuşin Ranyuşin, Sedyuşin Sedyuşin, Sazyuşin Sazyuşin, Keyhayuşin Keyhayuşin, Kaldayuşin Kaldayuşin, Kanbayuşin Kanbayuşin, Keshayuşin Keshayuşin, Şecyuşin Şecyuşin, Şekâyuşin Şekâyuşin, Keyzeyuşin Keyzeyuşin, Kalhayuşin Kalhayuşin. Tevekkel yâ Hüddami hazihil esmâ. Bi celbi ve muhabbeti ve meveddeti ve şehavati Leyla binti Havva Elvahen elvahen. Elacele elacele. Essate essate.
Bu çalışmayı pratikte kullanmak isteyenlerin bu noktaya dikkat etmeleri gereklidir.
Çalışmanın ikinci aşaması isteğe göre yapılabilir veya yapılmayabilir. İstenirse ve yedi günlük çalışma sonunda, makul bir süre içinde istek tam olarak gerçekleşmezse, kağıt, biber ve buhurlar olmadan, sadece güzel kokulu bir buhur yakılarak 1769 defa “Yâ Getnacyuş”zikri yapılır. Dokuzuncu, altmışdokuzuncu ve sonraki her yüz zikirde bir defa olmak üzere kasem okunur. Buna istenildiği kadar devam etmek mümkündür.
|